בית הדין הדגיש בפני הסתדרות המעו"ף כי פעלה בניגוד לחוק בניגוד לדין תוך פגיעה בתושבי העיר, שעה שהכריזה על שביתה פראית וחסרת אחריות ללא כל בסיס חוקי ומנעה כניסתם של ילדים לגן

הבוקר (5.11) התקיים דיון בבית הדין האזורי לעבודה בצו מניעה שהגישה עיריית ראשון לציון כנגד הסתדרות המעוף, ועד העובדים וההסתדרות הכללית. הבקשה עסקה בהודעת הסתדרות המעוף לסייעות בעיר כי אין לפתוח גני ילדים ללא גננת, זאת בעקבות השבתה זמנית של גן ילדים בעיר שעליה הכריזה הסתדרות המורים.

בית הדין הדגיש בפני הסתדרות המעו"ף כי פעלה בניגוד לחוק בניגוד לדין תוך פגיעה בתושבי העיר, שעה שהכריזה על שביתה פראית וחסרת אחריות ללא כל בסיס חוקי ומנעה כניסתם של ילדים לגן. לאחר ששמעה השופטת את טענות הצדדים ביקשה מההסתדרות לחזור בה מבקשתה להשבתת מוסדות העירייה לרבות מוסדות החינוך וביקשה מנציגי העירייה לקיים מו"מ לפתרון הבעיות עליהם הצביעה הסתדרות המעו"ף.

לאחר היוועצות ולבקשת בית הדין חזרה בה ההסתדרות מכל טענותיה בדבר השביתה והעירייה הסכימה לבקשת בית הדין לקיים שיח, תוך ששומרת על מלוא זכויותיה וזכותה הניהולית לנהל את העירייה ועובדיה לטובת התושבים והורי הילדים.

ראש העירייה, רז קינסטליך שנכח בדיון פנה לבית הדין והדגיש בפניו את חשיבות עבודתן של הסייעות ואת רצונו להיטיב עמן ולתגמלן בהתאם. "פנינו בבקשה כבר לפני מספר שבועות לאפשר לנו לתת לסייעות מענק אי היעדרויות. עיריית ראשון לציון עשתה ועושה הכל על מנת להגדיל את מצבת כוח האדם של הסייעות, אך לדאבוני מדובר בבעיה ארצית שטרם קיבלה את שיתוף הפעולה של ההסתדרות", ציין קינסטליך.

באופן לא מפתיע כפי שגם עלה מהתנהלותה חסרת האחריות של הסתדרות המעו"ף וועד העובדים, אצה דרכן לפרסם דברי הבל וכזב בתקשורת תוך עיוות חמור של הלך הדיון ועל כן מצורף העתק הפרוטוקול במלואו.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here