הי חברים, המגזין החמישי שלנו עלה לאוויר ותופס תאוצה בעיר, תודה על הפרגונים הרבים כי זה מה שנותן לנו את הדרייב להמשיך הלאה.

אבי קקון

זה עתה סיימנו לחגוג את פסטיבל המוזיקה הגדול בארץ שחגג את שנתו ה- 32 והתקיים במשך שישה ימים וננעל בקול ענות חגיגה. וזו הזדמנות להודות לכל אלה שהרימו את ההפקה הנהדרת הזו שהכניסה המון צבע, הנאה ועניין בעיר, ראשון לציון ממשיכה להטביע את חותמה כמרכז התרבות החדש של ישראל. במגזין הקדשנו את הכתבה הראשית ואת מדור הרכילות המפרגנת "החפרפרת" לסיכום אירועי הפסטיבל, מוזמנים להתרשם מהתמונות והקליפים שנלווים לכתבות.

חידוש נוסף במגזין הוא צירופם של שני מדורים חדשים, את הראשון אתם כבר מכירים, זהו הסיפור השבועי של החוקר עו"ד אייל סברו שחוזר אלינו עם סיפורים חדשים ממגירת החקירות הגדושה בסיפורים בילוש מעניינים כמו שהוא רק יודע לתאר אותם….

עוד טור שבועי חדש מצטרף למגזין בדמותו של אריק שולמן המוכר לנו כבר 27 שנים כבעלים של ברים, בתי קפה ומסעדות מובילות בעיר, אריק כיום יועץ אסטרטגי עם תואר ראשון במשפטים ובטור החדש שלו ישפוך לנו אור על עולם האוכל והמסעדנות וייתן טיפים פרקטיים וסיפורים מהתחום… אני אישית נהניתי לקרוא ולכן חיזרתי אחריו שיכתוב גם אצלנו במגזין …ברוך הבא אריק.

ולסיום נברך את עדי זהר שהצטרפה גם למדור "החפרפרת" ותביא בנוסף סיפורים מהביצה המקומית …בקרוב תתפוס פיקוד מלא ….בהצלחה עדי !!

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here