טורניר כדורסל מיוחד במינו נערך השבוע בראשון לציון: בפעם העשירית ברציפות, מתקיים טורניר סטריט בול לזכרו של אור נתן מוטעי, שנהרג בתאונת פגע וברח ביוני 2010.

אור נתן, בן 28 בלבד במותו, היה רואה חשבון שנפגע בדרכו הביתה בעת שחזר מהעבודה, כאשר מונית פגעה בו בנתיבי איילון, לפני היציאה לראשון לציון. "הוא היה ילד חברתי, מקובל ואהב לעזור לאחרים", סיפר אביו, ישראל מוטעי. "הוא היה ספורטאי, שיחק גם כדורגל בגדנ"ע יהודה. הוא אהב ספורט מאד, מבטן ומלידה, טען תמיד שהספורט מנקה את הראש".

לאור אהבתו של אור נתן לספורט, משפחתו בחרה להנציח אותו באמצעות טורניר כדורסל – כבר עשר שנים. הטורניר עצמו נמשך שלושה ימים, בו השתתפו קבוצות של בעלי עסקים, וכן נטלו בו חלק מחלקות ילדים ונוער של מכבי ראשון לציון וילדות ונערות של הפועל ראשון לציון. אירוע הגמר הססגוני התקיים בנוכחות ראש העיר רז קינסטליך, סגניתו וממ"ק ליאל אבן זהר, מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, חברי המועצה עידן מזרחי וסורין גנות, מאמן מכבי ראשון גיא גודס והנהלת הקבוצה בראשות יצחק פרי וגלעד זיו, שחקני הקבוצה הבוגרת ועוד נכבדים נוספים.

בסופו של הטורניר הוענקה מלגת לימודים לאחד הסטודנטים שהגיעו לגמר. שחקן נוסף שהצטיין בטורניר הוא ניר סופרין, בחור בן 18, עם סיפור השראה יוצא דופן: הוא משחק כרגיל, ללא כף יד ימין – והציג כאמור יכולת מרשימה.

אחד מאירועי השיא בטורניר המיוחד היה משחק ראווה, בו השתתפו שחקני כדורסל פעילים, שהגיעו לחלוק כבוד. בין היתר שיחקו אפיק ניסים, אלישי כדיר, עידן זלמנסון, רפי מנקו, אייל שולמן ואלכס צ'וברביץ', כאשר גם קרובי משפחה של אור נתן נטלו חלק.

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here