רגע לפני שיונה אליאן-קשת ושחקני "הקומה השלישית" עלו על במת היכל התרבות בראשון לציון, נכנסו לחדר השחקנים והפתיעו את הקסט מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק ומנהלת אגף תרבות טלי צ'רנר.

מתברר שקצת לפני שההצגה הגיעה לעיר, עם כניסתה של צ'רנר לתפקידה החדשה כמנהלת אגף התרבות בחברה העירונית, היא ביקשה לקבל את רשימת כל ההצגות שהועלו בשנים הקודמות בהיכל, ולהפתעתה גילתה שכל ההצגות בכיכובה של יונה אליאן-קשת ב-20 השנה האחרונות עלו גם בהיכל, בהם "ביאנקה", "קול קטן", "מירל'ה אפרת", "ביבר הזכוכית" ועוד.

לכן, החליטה צ'רנר להעניק לאליאן-קשת את מדליית העיר שעוצבה על ידי האמן יעקב אגם, ובאותה הזדמנות להזמין אותה לביקור במוזיאון שנפתח בעיר ממש לא מזמן

והיא מצאה עוד סיבה למסיבה: ההצגת "הקומה השלישית" של תיאטרון בית ליסין, בכיכובה של אליאן-קשת שמככבת גם ב"סברי מרנן" בערוץ 12, פתחה את העונה ה-19 של היכל התרבות. לכן, החליטה צ'רנר להעניק לאליאן-קשת את מדליית העיר שעוצבה על ידי האמן יעקב אגם, ובאותה הזדמנות להזמין אותה לביקור במוזיאון שנפתח בעיר ממש לא מזמן.

אליאן-קשת הופתעה והתרגשה מהמחווה, השחקן אילן דר שמשחק לצדה בהצגה, תהה האם הוא לא מספיק אהוב בראשון לציון וצ'רנר השיבה לו בתגובה: "הוא עדיין צעיר ויש לו עוד זמן".

צילום: אבי קקון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here