מכבי סרוגו ראשון לציון מנצחת את קבוצת הפאר מסנט רפאל במשחק הגומלין בתוצאה 30:27 בצרפת.

מכבי ראשון עושה היסטוריה ומשיגה ניצחון חוץ במשחק קשה מאוד על אדמת צרפת מול אחת הקבוצות החזקות באירופה. ניצחון שהרבה מאוד זמן לא נראה בכדוריד הישראלי ומביא הרבה כבוד לכדוריד הישראלי בכלל ולמכבי ראשון בפרט כמועדון.

המשחק התחיל בקצב מהיר מתחילתו ומכבי פתחו יתרון של 4:0 תוך התקפות מהירות וחכמות והגנה חזקה ואיתנה.
לאחר פסק זמן מהיר של הקבוצה הצרפתית, המשך המשחק היה אינטנסיבי אך הפער נשמר על בין 3-4 הפרש לטובת מכבי ראשון לציון ברוב שלבי המחצית.
דן טפר סיפק משחק נהדר בשער ועמית סטלמן וירמי סידי היו יעילים בהתקפה.
לקראת סוף המחצית הראשונה הצרפתים החזקים בראשותם של דיפנדה ושאשאטו,שחקני נבחרת צרפת, ושוער נבחרת רומניה פופסקו, הצליחו לצמצם את הפער והמחצית הראשונה נגמרה בתוצאה 15:15.

מכבי ראשון פתחה את המחצית השניה באמונה שאפשר לנצח את המשחק ולעשות היסטוריה על אדמת צרפת ובאולמה הביתי של קבוצת הפאר מסנט רפאל.
הגנת הברזל של מכבי ראשון לציון בראשות איוון קראציץ ושניר נציה הצעיר שתפקדו ללא רבב והצליחו להפגין עליונות על הצרפתים ולברוח ליתרון 4 שערים ברוב שלבי המחצית השנייה.
היתרון מכבי ראשון לציון הגיע לשיא של 6 שערי הפרש כאשר יוני רוזנטל, מרקו מאטיץ ורסטקו סטויקוביץ מבקיעים גולים חשובים עם יכולת התקפית נפלאה.
ולדי קופמן שריכז את המשחק ההתקפי של מכבי ניהל את ההתקפה בצורה מסודרת ויחד עם דניאל פרידמן הבקיעו שערים חשובים ושמרו את ההפרש שנע בין 5 ל-6 שערים.
לקראת סוף המשחק הקבוצה החזקה מסנט רפאל הצליחה לצמצם את הפערים והמשחק הסתיים בתוצאה 30:27.

מכבי סרוגו ראשון לציון עושה היסטוריה בניצחון חוץ שכזה ומשיגה על אדמת צרפת ומול קבוצה מצוינת כמו סנט רפאל ניצחון במשחק הירואי.

מבקיעים למכבי – ראסטקו סטויקוביץ 7, מרקו מאטיץ׳ ועמית סטלמן 5 כ״א, יוני רוזנטל 4, איוון קאראצ׳יץ׳ 3, ירמי סידי 2, עומר גרא, בר מסורי, ולדי קופמן ורותם סגל 1 כ״א.

סער פרנקל, מאמן הקבוצה, אמר בסיום: ״ גאווה עצומה, אנחנו בוכים משמחה ומעצב ביחד כבר שעה. אני מסיר את הכובע בפני השחקנים ואסיר תודה שהייתי חלק מאחד ממשחקי הכדוריד הגדולים של קבוצה ישראלית לבטח בחו״ל.
הובלנו 6 הפרש 5 דקות לסוף ובלי לבכות, שופטים פשוט היו קלים בהחלטות לטובת הצרפתים.
זה הישג מדהים, גרמנו לקבוצה ברמה גבוהה מאוד למבוכה ולחץ אדיר. אם הם שמחו בהפסד ואנחנו בכינו בניצחון אז זה מתאר את מה שקרה פה היום.
עצובים אבל גאים, נחזור לארץ, נירגע, ננוח ונתחיל להתכונן לדרבי ולשאר האתגרים שיש לנו בארץ.״

התמונה והמלל באדיבות דף הפייסבוק של מכבי סרוגו ראשון לציון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here