על רקע ההסלמה המצב הביטחוני וביטול הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים, עיריית ראשון לציון מקיימת הערכות מצב עם גורמי הביטחון בכל שעה עגולה.

רז קינסטליך – צילום גיא קרן

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני קורא לתושבי העיר לגלות אחריות ולהישמע להוראות פיקוד העורף. ראינו בעבר שההנחיות האלו מצילות חיים. פתחנו את כל המקלטים ופקחי החברה לביטחון וידאו את תקינותם. אנו כעירייה ערוכים לכל תרחיש, רק אתמול, במקרה, קיימנו תרגיל חירום מיני רבים בשנה האחרונה שמדמה תרחישים דומים. בתקווה לימים שקטים יותר".

יש לציין כי בראשון לציון ישנם שני אזורי התרעה: מזרח ומערב. מוקדם יותר הבוקר, בשעה 7:00, נשמעה אזעקה ראשונה במערב העיר ולאחריה מספר אזעקות נוספות.
בהתאם להנחיות פיקוד העורך, בהישמע אזעקה יש להתפנות למרחב מוגן בתוך 90 שניות. בעירייה ממליצים להוריד את אפליקציית פיקוד העורף שמתריעה בזמן אמת.

עדכון נוסף, תושבי בניינים משותפים שבהם יש מקלטים סגורים או נעולים מסיבה כזו או אחרת, מוזמנים לפנות למוקד העירוני, והעירייה תפרוץ את המקלט. כמו כן, במקלטים משותפים בהם יש פסולת המונעת שהייה בעת אזעקה, יש לפנות את הפסולת לרחוב ועובדי עירייה תפעוליים יאספו אותה.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here