מועדון הפטיפון בראשון לציון
מועדון הפטיפון בראשון לציון

משבר הקורונה לא פסח על "מועדון הפטיפון" , בר הופעות פורץ דרך בסצנת הבילויים וחיי הלילה של ראשון לציון והסביבה. בהבעלים והמייסד יגאל אילוז פתח את המקום לפני כ-5 שנים כדי לתת במה לאמנים רבים ולשלב את הקהל בחוויה חושית סוחפת, מוזיקה איכותית, אוכל מוקפד ואלכוהול מובחר, המקום מיועד גם למסיבות לבר ובת מצווה ולאירועים פרטיים. בין הזמרים שכבר הופיעו שם נכללו רון שובל, ליאור פרחי, אבנר גדסי, עופר לוי, מיטב זמרי יוון, שיר לוי…לפני כ- 3 חודשים ארגנו שם ערב לזמר נתנאל נגר ז"ל ושם הופיעו משה פרץ, הפרוייקט של רביבו, חיים משה ועוד רבים וטובים.
גילוי נאות, עבדכם הנאמן חגג שם מספר פעמים מסיבות יום הולדת בלתי נשכחות עם שירות וחוויה מעבר למקובל.

יגאל אילוז מועדון הפטיפון בראשון לציון
יגאל אילוז

כאמור, עקב משבר הקורונה הבעלים יגאל אילוז היה מהראשונים שסגר את המקום וכנראה מהאחרונים שמיועד לפתוח חזרה, העסק בינתיים צובר חובות רבים ועל מנת שיוכל לפתוח שוב הוא צריך את תמיכתם של לקוחותיו ותושבי העיר כעת דרך פרויקט מימון המונים ובתמורה מבטיח שייתן תשורות שוות במיוחד שתוכלו לממש ברגע שהמקום יפתח מחדש. שנתקלתי בפוסט המרגש של חברי הוותיק יגאל החלטתי להרים את הכפפה בתרומה וגם בראיון הנוכחי בתקווה להכרה ועזרה מתושבי העיר ראשון לציון וסביבתה שנהנים כמוני מהבילוי במקום.

מה שלומך בימים אלה, איך המורל?
שלומי יכל להיות יותר טוב, ככל שהזמן עובר ואנחנו במשבר הקורונה כך גם המורל יורד והדאגות עולות.

כיצד מתנהל העסק בצל משבר הקורונה, זה נכון שהקמת פרוייקט גיוס המונים?
העסק לא מתנהל, אנחנו הראשונים שסגרנו והאחרונים שצפויים לפתוח כך שאנחנו כבר חודשיים סגורים, אין הכנסות אך עדיין יש הוצאות. לצערי אין תמיכה מהמדינה והקמנו פרויקט גיוס המונים, זהו פרויקט שבו אנחנו מוכרים שוברים דרך אתר headstart שניתנים למימוש ברגע שנחזור לפעילות, בפרויקט הזה צריך להגיע עד סכום מסוים עד סוף מאי במידה ולא נגיע לסכום כל הפרויקט מתבטל.

מועדון הפטיפון בראשון לציון
מועדון הפטיפון בראשון לציון

משבר הקורונה תפס את עיסקי האירועים והבילוי בשיא ההכנות לאירועי פורים, יום האישה וכו' ברחבי הארץ, מה זה עשה לך?
משבר הקורונה החל ימים ספורים לפני שבוע חגיגות פורים, אני יכול להגיד בפה מלא שזה היה הפורים הכי עצוב שחוויתי בחיי, בקושי הגיעו אנשים לעסק לחגוג, אירועים רבים התבטלו, למשל הבאנו זמר גדול מיוון לנשף פורים יווני והביטולים הגיעו אחד אחרי השני, זה היה שוק גדול, בהחלט חג שלא יישכח.

האם אתה מרגיש תמיכה ממשלתית בעסק שלך ומה היית מצפה מהם לעשות?
לצערי הרב אין תמיכה בכלל, במיוחד בכל עסקי המסעדנות, קברו אותנו בעודנו בחיים. התמיכה המעטה שהמדינה מציעה כרוכה בביורוקרטיה ארוכה, מסבכת ומיותרת. אני משלם עשרות אלפי שקלים למדינה בכל חודש וכשיש משבר אמיתי שאיני אשם בו המדינה מפנה לי את גבה. הייתי מציע לפתוח את היד, להפסיק עם הביורוקרטיה ולהתחיל לשחרר מענקים.

מועדון הפטיפון בראשון לציוןיחסית למשברים קודמים במדינה כגון פיגועים, מבצע "צוק איתן" וכו', מה השוני במשבר הנוכחי?
אני לא חושב שהמדינה שלנו בכל שנות קיומה חוותה משבר כזה, גם במלחמות ומבצעים אף פעם לא נסגרו עסקים, בטח לא לזמן כזה.

נראה כי תחום האירועים נפגע ראשון ממשבר הקורונה וגם יתאושש אחרון מהמשבר, מה דעתך בנושא?
בהחלט, הקהל שלי מגוון מאוד בגילאים מחבר׳ה צעירים ועד מבוגרים ולכן עוד לפני שהחליטו על סגירת העסקים כבר רובם חששו לצאת ואני מניח שחלקם עוד יחששו לצאת גם עם פתיחת העסק, כבר חודשיים שאנחנו שרויים בערפל כבד.

מתי אתם צופה שיסתיים המשבר ואיך יראו עסקי האירועים והבילוי ביום שאחרי?
בימים האחרונים מדברים שכבר בתחילת יוני נוכל לפתוח במתכונת מצומצמת, לדעתי ייקח עוד זמן עד שנוכל לחזור לשגרה מלאה אך מנסה להישאר אופטימי שבקרוב הכל מאחורינו ונעלה על הסוס במהרה.

מה אתה מצפה/מקווה מקוראי כתבה זו?
אני מצפה שתושבי ראשל״צ היקרים, אלו שמבלים אצלי ואלו שיבלו בעתיד, יפתחו את הלב ויתמכו בפרויקט שלי וירכשו שובר ובאמת יגיעו לממש אותו, אני צריך את תמיכתכם.

לחצו כאן לדף פרויקט מימון ההמונים

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here