היכל התרבות, לייב פארק ראשל"צ, גן המושבה, כיכר העירייה, רחבת בית העם (14 לאוקטובר 2019- 19)

כמדי שנה מפתיע הפסטיבל עם הפקות מקור יוצאות דופן לצד שילובים ייחודיים של למעלה מ-100 אומנים ויוצרים ורפרטואר מובחר של מופעים מסקרנים וחד פעמיים, אשר יוצרים יחד תמהיל מדויק של התרבות הישראלית על כל גווניה.

 

 

 

 

 

 

# לקבלת מנוי חינם לשבועון "המגזין" נא שלחו בקשה למנוי במייל הבא: Rishon.magazine@gmail.com

השנה יחגוג פסטיבל ראשון לציון 40 שנה ללהקת "גזוז" המיתולוגית!! הלהקה, שנוסדה ע"י דני סנדרסון, הספיקה בשנת פעילותה להוציא שני אלבומים שהנפיקו מעל לעשרים שירים שהפכו לקלאסיקה ישראלית ממכרת!! לרגל המאורע יוקדש בפסטיבל ערב חד פעמי שיוביל סנדרסון במסגרתו יארח את (לפי סדר הא-ב) בניה בארבי, מוש בן ארי, מאור כהן, מזי כהן שפיטה לביצועים מיוחדים.

פסטיבל ראשון לציון מצדיע לאגדות הזמר הישראלי-ים תיכוני בערב מיוחד שיובילו חברי הפרויקט של רביבו במהלכו יארחו על במה לערב בלתי נשכח את פסגת הזמר הים תיכוני (לפי סדר הא-ב): אבנר גדסי, דקלון, זהבה בן, חיים משה, ישי לוי, מרגלית צנעני ושימי תבורי!! מפגש פסגה ראשון מסוגו על הבמה הענקית והמכובדת של ה-LIVE פארק!!

ישי ריבו ונתן גושן בפסטיבל ראשון לציון

ישי ריבו ונתן גושן, מהיוצרים והזמרים המרתקים והמובילים של העשור הנוכחי, יעלו לראשונה ובמיוחד לכבוד פסטיבל ראשון לציון מופע משותף בו ישירו את כל להיטיהם הבולטים והמוכרים מהשנים האחרונות – יחד ולחוד.

פסטיבל ראשון לציון סוגר עשור רביעי ומוצלח לענק הזמר החסידי מניו יורק, אברהם פריד, במפגש יוצא דופן עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, שתלווה את מיטב להיטיו מהתקופות השונות ותחבר בין צלילי הפריילעך והרוק היהודי לבין הצלילים של עולם המוסיקה הקלאסית!!

לצד כל אלו מוסיף פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל לחלוק כבוד לאומניו הוותיקים והצעירים גם יחד ומציג מגוון רחב של מופעים משובחים עם אירוחים מרגשים. דני רובס מציין 30 שנה לאלבום "בדרך אל האושר" ובמיוחד לפסטיבל מארח לראשונה את מתי כספי חוה אלברשטיין ושלומי שבן במופע שזוכה לתשבוחות רבים.

יובל דיין, מהזמרות – יוצרות המצליחות בישראל, מארחת את עידן רפאל חביב. יובל בנאי שר ממיטב הקלאסיקות של אביו, יוסי בנאי ז"ל. ערב המוקדש לשירים המלווים אותנו למעלה מ-50 שנה!!

קרדיט_צילום: רון_קדמי,ליהיא לפיד.

עילי בוטנר יגיע לפסטיבל לערב חגיגי ומיוחד עם ילדי החוץ: אדר גולד, אוהד שרגאי, תום גפן ובהשתתפות אורחת מיוחדת משי קלינשטיין, שירי מימון בהפקה מיוחדת עם תזמורת צה"ל.

שירי מימון – צילום – מיכל קירקובסקי

והשנה מיוחד לפסטיבל ראשון לציון – מופעי חוצות הפתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר בסימן שני מופעים בערב!! במהלכם יבצעו האומנים גם שיתופי פעולה יוצאי דופן….מוש בן ארי ושרית חדד יחד ולחוד!! נסרין קדרי ואתניקס ביחד ולחוד!! ירדנה ארזי וליאור נרקיס ביחד ולחוד!! ועוד ועוד..

אלו רק חלק משמות האמנים שייקחו חלק השנה בפסטיבל המוסיקה הגדול ביותר בישראל – פסטיבל המוסיקה ראשון לציון!!

הפסטיבל יתפרש על חמישה מתחמי מופעים:
בתשלום (עם הנחה מיוחדת לתושבי ראשון לציון): * לייב פארק * היכל התרבות *מופעי חוצות פתוחים לקהל יתקיימו ב: * גן המושבה * כיכר העירייה * רחבת בית העם.

השנה יתחדש הפסטיבל לראשונה במתחם מוזיקה לילדים בגן המושבה!
שפע של פעילויות תרבותיות מוזיקליות שנבנות במיוחד לפסטיבל ובמיוחד לילדים: סדנאות, פעילויות יצירה מיוחדות וצבעוניות, אטרקציות ומתקנים מוזיקליים, מופעי ילדים ועוד – הכניסה חופשית!

ראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך: " ראשון לציון הפך לשם דבר בתרבות הישראלית ואנו גאים להמשיך את המסורת המוזיקלית. אני מזמין את כולם לשבוע של שכרון חושים עם פסגת המוסיקה הישראלית הכוללת מגוון מופעי חוצות פתוחים בחינם לקהל הרחב".

מנכ"ל החברה העירונית ראשון לציון, מר אלי פולק: "אנו מזמינים את כולם לחגוג איתנו בחול המועד סוכות הקרוב. בהזדמנות זו ברצוני להודות לראש העירייה שבעידודו, תמיכתו והתוויית מדיניותו ראשון לציון היא מרכז התרבות החדש של ישראל".

מפיקת הפסטיבל: החברה העירונית
מנכ"ל החברה העירונית: אלי פולק
מנהלת הפסטיבל: טלי צ'רנר
ייעוץ אמנותי: נועם פיינגולד

מכירת כרטיסים:
www.zappa-club.co.il זאפה: 9080*
www.hakartis.co.il הכרטיס: 03-9666141
*3701www.heichal-rishon.co.il היכל התרבות:

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here