היום (רביעי) התקיים ברחבי העיר ראשון לציון ריקוד דגלים שיצא מישיבת בני עקיבא עד לרחבת העיריה בהשתתפות בתי הספר היסודיים: סיני, ישורון, מעלה שמעוני, זבולון המר והראל עם הבוגרים ממקיף אוריה, אולפנת עלמא ובהובלת ישיבת בני עקיבא.

ראש העיר, מר׳ רז קינסטליך מספר: התרגשתי להשתתף בריקוד הדגלים המסורתי ברחבת בניין העירייה, יחד עם בני ובנות הנוער שלנו. השנה יותר מכל שנה, בימים בהם אנו נלחמים על הבית שלנו, היום המיוחד הזה מקבל משמעות אחרת ואף חזקה יותר. יחד ייחלנו והתפללנו לשובם של כל החטופים והחטופות שלנו ולשובם בשלום של חיילי צה״ל וכוחות הביטחון. בשנה הבאה, בירושלים בירתנו הנצחית, בימי שלום ולא מלחמה🇮🇱

מצעד הדגלים בראשון לציון – צילום אבי קקון

במהלך התהלוכה יצאו למעלה מ-750 תלמידים בתי הספר היסודיים, תלמידי המקיף, תלמידי האולפנה, מורים, אנשי צוות, אנשי העירייה, מפקחים ותושבי העיר מבית הישיבה בשכונת רמת אליהו עד לבית העירייה.

ירושלים כעיר שחוברה לה יחדיו' – בעת הזו יותר מתמיד בשעה שאחינו ואחיותינו עדיין בשבי חמאס אנו מדגישים את האחדות" סיכם ראש ישיבת בני עקיבא הרב אריאל רוקח שליט״א.

מצעד הדגלים בראשון לציון – צילום אבי קקון

נועם חדד חבר מועצת העיר ומחזיק תיק החינוך הדתי בעיר: זכינו יחד כל ילדי החמ"ד להביא את ירושלים בירתנו הנצחית לראשון לציון כמאמר הנביא ישעיהו: "ראשון לציון הנה הינם ולירושלים מבשר אתן".

הבנים והבנות צעדו עם הדגלים ועם רכבי תהלוכה, מלווים על ידי משטרת ישראל ואנשי הבטחון העירוני. "התגובות הנרגשות של של העוברים ושבים אומרות הכל" תיאר אחד ממשתתפי הצעדה. הצועדים הגיעו לרחבת העיריה ולהרקדה וטקס סיום בהשתתפות ראש העיר מר רז קינסטליך שברך את המשתתפים וציין את אהבתו וגאוותו בתלמידי ותלמידות העיר על עשייתם הברוכה והשמחה שמביאים לעיר וכן בהשתתפות הגב' רחל ויסברד מפקחת משרד החינוך ובנוכחות חברי מועצת העיר ואישי ציבור. הארוע נחתם באופן מרגש ומרטיט בתפילה לשחרור החטופים והחטופות ובשירת "אחינו כל בית ישראל" והפרחת 124 בלונים צהובים.

רותי פרץ מנהלת אולפנת עלמא: "תלמידות אולפנת עלמא יחד עם הצוות החינוכי השתתפו בצעדת הדגלים לציון 57 שנים לאיחוד ירושלים. התלמידות הניפו את דגלי ישראל שרו ורקדו בהתרגשות ובגאווה! התקיימה תפילה לשחרור החטופים ,להחלמת הפצועים ולשמירה על כוחות הבטחון. כולנו שותפים לחגיגות האירוע ההיסטורי החשוב , במיוחד בתקופה זו, שמקבל משמעות עמוקה יותר לחשיבות זהותנו היהודית ,הדתית והציונית . אני מודה לכוחות הביטחון, המשטרה והקב"טים שליוו אותנו במהלך הצעדה. עם ישראל חי🇮🇱"

ענת דהן מנהלת ממ"ד סיני: "הרב אריאל, יישר כח על מחשבה ומעשה .כמה חשוב בימים אילו להרים את רוח הקהילות שלנו. היום זה קרה  הודות לשותפות של כל מוסדות החמ"ד, נוכחות מכבדת של המפקחת שלנו הגב' רחלי ויסברד והתגייסות של נועם חדד ואיתי קרמר. שנזכה בע"ה לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

מצעד הדגלים בראשון לציון – צילום אבי קקון

 

 

 

 

רויטל מנהלת  ממ"ד ישורון: "כוחנו באחדותנו"- תודה שנתתם לנו את הזכות להשתתף יחד עם כל מוסדות החמ"ד בעיר במצעד הדגלים לכבודה של ירושלים. פעילות ערכית וחשובה מאין כמוה.

תגובות

תגובות