שירלי, את אשת עסקים מהמגזר הפרטי, מה גרם לך לבחור במעבר לפעילות ציבורית?

"אני תושבת העיר כבר 27 שנים, בחרתי לגדל כאן את ילדי ולבנות בראשון לציון את ביתי. האהבה שלי לעיר וההבנה כמה יכולות נדרשו מראש העיר על מנת להפוך את ראשון למה שהיא היום בתוך עשר שנים בלבד גרמו לי לקבל החלטה ולהצטרף לסיעת "רק ראשון" בראשות דב צור. הצוות המנצח שלנו ושילוב הכישורים והחזון של כולנו ימשיכו לקדם את העיר והתושבים כמו שרק אנחנו מסוגלים. הקדנציה הזו טובה מקודמותיה דב צור צירף לשורותיו קבוצה של נשים חזקות, יוצרות ומייצרות, פעילות זה גורם נוסף שעזר לי לקבל את ההחלטה להצטרף לסיעת "רק ראשון".

כיצד הידע והניסיון העשיר שצברת במגזר הפרטי יסייעו לך בתפקידך כאשת ציבור?
"אני בעלת תואר ראשון בחינוך, בניהול ושיווק. כיום אני מנהלת המכירות של חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום ה- IT. אני מאמינה שההבנה והניסיון שלי בייזום ועסקים יאפשרו לי לתת מהידע הרב שצברתי בשני העשורים האחרונים לטובת קידום העיר והמשך הפיתוח שלה. העיר שלנו ועתיד ילדינו חייבים טיפול מנוסה ואחראי. באנו לכאן כדי לתת מהניסיון שלנו למען הכלל."

מה המסר שלך לתושבי העיר?
״תושבי ראשון לציון יודעים שזו אחת הערים הטובות ביותר בארץ.  הם לא זקוקים לתעמולת בחירות כדי לראות מה נעשה כאן.  אבל, אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו.  אסור להמר.  ראשון חייבת להישאר בידיים מנוסות.  בידיים של דב.״

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here