אתר Rishon4u.co.il מארח את צלמי ראשון לציון לפרויקט צילום מקורי וראשוני בארץ.

עורכת התערוכה הנוכחית היא יולה זובריצקי נשואה+1. אחרי קריירה בהייטק , הקימה יולה סטודיו לצילום, מיתוג וחווית לקוח לפני כ 15 שנה. ומספקת פתרונות צילום ומיתוג לעסקים, עם דגש על העברת החוויה והמיוחד בכל עסק, תוך ליווי בתחום הקריאטיב והחדשנות.

תחביבים של צילום ,עיצוב , בישול , חווית לקוח וחדשנות – הפכו לעבודה שלי ביום יום שמאוד אוהבת.

כיצד ובאיזה גיל התחילה האהבה שלך לצילום?
מאז שאני זוכרת את עצמי, הרבה לפני עידן הדיגיטלי, יחד עם חברים אוהבי צילום, היינו ממציאים פרויקטים לחקור את האור בצילומי יום ולילה. מה שכן, היינו נאלצים להמתין לפיתוח הפילם. בעידן הדיגיטלי אפשר להחליט במקום מה לשנות על סט הצילום במיידי.

כשעבדתי בהייטק בתחום ממשקי משתמש, והיה צורך לצייר הדמיות, הייתי מצלמת, סורקת, מעצבת בגרפיקה ליצירת ההדמיות והאייקונים. היום יש לנו כלים רבים להשיג את התמונה הנכונה, ויותר מאתגר זה לבנות את הקונספט בצילומי תדמית ולתפוס את הרגע בצילומי תדמית וצילום עיתונאי, בנוסף לטכניקות הצילום

אילו תחומי צילום מדברים אליך?
אוכל,מוצרים, אדריכלות ולייפסטייל, צילום תדמיתי להעברת העסקים, וצילום עיתונאי.

באיזו מצלמה/ות ועדשות את מצלמת?
רוב הציוד צילום שלי הוא ניקון. D800E עם מגוון רחב של עדשות שמתאים לתחומי צילום שונים. עדשות מקרו 60,105 למשל לאוכל, 14-24 – לצילומי אדריכלות ועיצוב פנים מקצועיים, ותוספת של עדשות 50,20 ,28-300 בהתאם למשימות צילום עיתונאי. זו גם המצלמה שעובדת איתה בסטודיו, בתוספת ציוד סטודיו מקצועי. בצילומי חוץ מצלמת עם תוספות תאורה קלות ולא מסורבלות.

בטיולים, הפסקתי להסתובב עם הציוד הכבד, ועברתי למצלמת מירורלס –
Fujufilm X-T10 עם עדשה 18-55, וחלק מהצילומים שצרפתי פה מצולמים איתה.

איזה נושא היית רוצה לצלם בעתיד שעוד לא צילמת?
הייתי שמחה לצלם רכבים ואופנועים, בהפקות מורכבות, וצילומי מאחורי הקלעים בסטים של קולנוע.

ספרי על הנושא שבחרת להציג ומדוע בחרת בו?
צילומי אוכל – עם דגש על מוצרים בסיסיים וצילום שמראה את הטקסטורות והאווירה להדגשת תחושת הטעמים. וצילומים מראשון לציון שצילמתי להעברת נושאים הקשורים לאדריכלות, אומנות וחוויה בעיר.

צוות האתר Rishon4u.co.il מודה ליולה זובריצקי על השתתפותה בפרויקט "תערוכת צילום ברשת" ומבטיח לעקוב ולפרגן בפרויקטים עתידיים.

לכניסה לאתר של יוליה לחצו כאן

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here