מה גובה הגלים? * האם יש חנייה בחניון הרכבת וכמה עמוס בגן בעברית? * עיריית ראשון לציון פותחת את הצפייה ב-13 מצלמות עירוניות הפזורות ברחבי ומאפשרת לתושבים לתכנן את הפעילות המבוקשת בהתאם * הצפייה זמינה גם דרך הסמארטפון באפליקציה העירונית * ראשון לציון היא העיר המצולמת ביותר בישראל עם כ-1300 מצלמות

לראשונה- צפייה אונליין במצלמות המשדרות בתוך עיר בישראל. מיזם ייחודי וראשון בישראל יוצא לדרך. עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה לבטחון, פותחת את אפשרות הצפייה לכלל הציבור ב-13 מצלמות עירוניות הפזורות ברחבי העיר. תכלית המיזם לאפשר לתושבים להסתייע במצלמות על מנת לנהל ולתכנן את יומם באופן מיטבי. כך למשל, צפייה בצמתים וצירי התנועה הראשיים כמו צומת משה דיין-לישנסקי, צומת משה דיין וכביש 20, צומת מכבים-שדרות הציונות, צומת הרצל- ז'בוטינסקי ושדרות משה דיין, תאפשר לנו לדעת היכן יש עומסי תנועה והיכן הכביש פנוי. מצלמות שהוצבו בחוף הים, בטיילת ובחניון הים יאפשרו לחושקים בטיול בטיילת או למתרחצים, לבדוק את תנאי הגלים ומה מצב החנייה. רוצים לטייל בפארקים הגדולים בעיר ולהימנע מדוחק ועומס, מצלמות שצופות על גן בעברית, גן המושבה ופארק שקמה, יסייעו לנו בבחירת המקום האידיאלי לבילוי. גם החניונים המבוקשים- חניון קניון הזהב וחניון רכבת משה דיין מרושתים בצלמות ויאפשרו לנו לתכנן היטב את ההגעה למקום. באתר המצלמות העירוני, שאליו ניתן להגיע דרך אתר החברה לבטחון או באמצעות הורדת האפליקציה העירונית, מופיע מפה של העיר ועליה סימונים היכן ממקומות המצלמות. קליק אחד ואתם צופים בזמן אמת במתרחש.

יש לציין כי הצפייה במצלמות נעשית תוך הקפדה מדוקדקת על נהלים נוקשים לשמירת והגנת פרטיות תושבי העיר. יתרה מכך, גם שלטי פרסום המופיעים באתרים המצולמים- מוסתרים.

יש לציין כי הליך בחירת מיקומי המצלמות נעשה בשיתוף תושבי העיר, בין היתר פרסמה העירייה בדף הפייסבוק העירוני קריאה לתושבי העיר לקחת חלק בבחירת המוקדים הרצויים להצבת המצלמות. בחברה לבטחון מוסיפים כי בהמשך יפתחו מצלמות נוספות לצפייה.

בנקודה זו יש להזכיר כי ראשון לציון היא העיר המרושתת והמצולמת ביותר בישראל עם כ-1300 מצלמות הפזורות ברחבי העיר המחוברות בסיבים אופטיים למוקד העירוני, דבר המאפשר צפייה רציפה, בזמן אמת ובאיכות גבוהה מאוד.

להלן לינק לאתר המצלמות העירוני:

https://stream.cawamo.com/rl/#

תמונה סוכת מציל- קרדיט אבי קקון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here