חינוך בראשון לציון בצל הקורונה

הבוקר נפתחו הלימודים בראשון לציון על פי הנחיות הממשלה. אלפי תלמידי כיתות א'-ג', י"א י"ב ותלמידי החינוך המיוחד פקדו הבוקר בהתרגשות את שערי בית הספר, שם המתינו להם צוותי החינוך וגם עמדות אלכוג'ל, מסכות וכל הציוד הנחוץ לשמירה על ההנחיות.

תלמידי ראשון לציון בצל הקורונה
תלמידי ראשון לציון בצל הקורונה

מנהל החינוך בעיריית ראשל"צ דאג לצייד אמש והבוקר את כל בתי הספר בציוד הדרוש לפתיחה המחודשת של הלימודים. ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך ומחזיקת תיק החינוך ומ"מ ראש העירייה, ליאל אבן זהר, ערכו סיור בבתי הספר יחד עם ראשי מנהל החינוך, ע"מ לוודא שפתיחת הלימודים מתבצעת כמתוכנן ולפגוש את התלמידים וההורים הנרגשים.  עיריית ראשון לציון תדאג החל ממחר לשמטרפיות לצוותי החינוך הזקוקים לכך, על מנת שהמורות והמורים יוכלו להתפנות ללימוד הילדים.

רז קינסטליך. צילום תמר מצפי

ראש העירייה, רז קינסטליך:" מרגש מאוד לראות הבוקר את כל התלמידים חוזרים לשגרה. אני מבין את חששות ההורים ומכבד כל החלטה. נערכנו מראש ובתי הספר קיבלו את כל הציוד הנחוץ, על מנת לשמור ככל יכולתנו על בריאותם ושלומם של התלמידים וצוותי החינוך. ממחר נדאג גם לשמרטפיות עבור צוותי החינוך על מנת להקל ולסייע למי שזקוק. ההתרגשות של הילדים והשמחה על פניהם בחזרה לבית הספר מחממים את הלב."

עו"ד ליאל אבן זוהר

עו״ד ליאל אבן-זהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות:״אנו רואים חשיבות רבה בחזרה מהירה לשגרה בשכבות הבוגרות של יא-יב, ולחזרה מדורגת של כלל ילדי העיר למערכת החינוך באופן שקול ואחראי . עשינו כל מאמץ כדי להבטיח זאת באחריות, וזה הזמן להודות להנהלת העיר בראשות רז קינסטליך, למינהל החינוך ונבחרת המנהלים וצוותי החינוך שלנו, על ההרתמות המיידית והמסורה מסביב לשעון, להבטיח את החזרה החלקה לשגרה במצב המורכב. לגבי ילדים שלא יגיעו לבית הספר משום שהם או הוריהם בקבוצת סיכון- נדאג להם למענה נקודתי ואישי. בהצלחה ובריאות שלמה לילדינו והוריהם ולכל ישראל״.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here