רז קינסטליך - צילום גיא קרן

בהתאם להחלטת הממשלה על החזרה ללימודים של תלמידי כיתות א' – ג', תלמידי כיתות י"א – י"ב ותלמידי החינוך המיוחד, עיריית ראשון לציון תפתח ביום ראשון (3.5) את שערי בתי הספר לטובת התלמידים. בתי הספר העירוניים ייפתחו לאחר שבשבועות האחרונים בוצעה והושלמה ההכנה לקראת החזרה ללימודים.

רז קינסטליך. צילום תמר מצפי

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך:"לאחר לבטים ועל אף הקשיים הצפויים וחלק מהסוגיות שטרם קיבלנו עליהן מענה ממשרד החינוך, החלטתי לפתוח את הלימודים בהתאם להנחיות הממשלה, על מנת לאפשר למשק להתחיל לחזור לשגרה. אנו עושים מאמצים כבירים יחד עם כל גורמי המקצוע להיערך לקבלת התלמידים ביום ראשון, תוך הקפדה לשמירה על בריאותם.

ביום ראשון (3.5) נפתח את שערי בתי הספר לטובת תלמידי כיתות א' – ג', תלמידי כיתות י"א – י"ב ותלמידי החינוך המיוחד. הנחינו את צוותי החינוך לעשות הכל על מנת להחזיר את תלמידי התיכונים המתכוננים לבגרויות, על פי הנחיות משרד החינוך. מנהלות ומנהלי בית הספר הונחו לשלוח הודעות להורים על קיום ואופן הלימודים בכל כיתה וכיתה.
בשבועות האחרונים ביצענו הכנות במלוא המרץ לקראת החזרה ללימודים, אך לדאבוני ישנו עדיין הרבה חוסר בהירות מצד מקבלי ההחלטות. אני ער וקשוב לחששות שלכם, אך נקבל בברכה את אלה שיבחרו להגיע.
בריאותם ושלומם של הילדים נמצא בראש סדר העדיפויות ולמרות כל הקשיים, נמשיך לתגבר את ההכנות גם במוצ"ש כדי לקבל את פני התלמידים בברכה. חשוב לי לציין כי עדיין צפויים שינויים הקשורים להיערכות כוח האדם, שרובו באחריות משרד החינוך. אנו נקיים הערכת מצב נוספת במוצ"ש ועל פיה נקבל החלטות נקודתיות במקרה של בעיות שיתגלו. אני מבטיח כי נעדכן אתכם על כל שינוי או הנחיה נוספת".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here