אתר Rishon4u.co.il שמח להציג בפניכם פרויקט עירוני חדש שמטרתו להכיר מקרוב את תושבי העיר, עיסוקיהם, העדפותיהם, מה הם אוהבים, מה היו רוצים לשנות/לתקן/לשמור ומה הם מאחלים לעצמם….יוצאים לדרך עם הסנונית הראשונה – בת שבע טל.

בת שבע נולדה בחדרה בשנת 1964, נשואה ואם לאופיר (25) סטודנט לתקשורת במכללה למנהל ולנועה (20) דוברת צה"ל. מתגוררת בראשון לציון משנת 1992. בוגרת תואר שני בייעוץ ארגוני ומדעי ההתנהגות ותואר ראשון בחינוך.

בת שבע מנהלת מרכז לאימון וייעוץ לילדים והורים ומחברת הספר:"זינוק לחיים"- אימון לילדים ונוער. בעשור האחרון בת שבע  מאמנת אישית, מרצה למודעות עצמית ומנחת סדנאות העצמה לילדים ונוער.

מה מחבר אותך לראשון לציון?
החיבור לראשון לציון התחיל בהיותי מורה ומחנכת, לימדתי מאות תלמידים ועם חלקם אני שומרת על קשר אישי עד היום ומעודכנת בחייהם. התלמיד הכי מפורסם שלי הוא שחקן הכדור-רגל האגדי ערן זהבי שחינכתי אותו בכיתות א-ג בבית הספר נווה חוף.

מה חסר לך בראשון לציון? 
אני אוהבת את העיר והייתי רוצה לראות שינוי במערכת החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי. להעשיר את בני הנוער בסדנאות לכישורי חיים ולראותם תורמים לחברה. להכניס לתכנית הלימודים אימון לשיפור הישגים בכל התחומים. לדעתי חסרה תעסוקה איכותית לצעירים.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
הבילוי המשפחתי המועדף שלנו הוא בחוף, הים סרטים ומסעדות, למרבה הפלא אנחנו לא מתלהבים מהקניונים. במשפחה שלנו יש חלוקה כבר שנים, הבעל והילדים אוהבים את מגרש הכדור- רגל ואני הרצאות וסדנאות.

 
משהו שראית במקום אחר והיית שמחה לראות גם אצלנו בעיר?
כשהייתי בניו – יורק בסנטרל פארק, עצמתי את העיניים וחלמתי שגם לנו יהיה פארק ענק שבו יהיו פינות השראה. ציירים מציירים בפינות, סופרים יושבים וכותבים ספרים, שחקנים משעשעים את הקהל ונגנים מופיעים במגוון כלים.

והלוואי שגם הייתה לנו רכבת תחתית, ואפשר היה להיכנס ולצאת מראשון, ולא להיות תקועים שעות בפקקים.

מסעדה/בית קפה/בר מועדף?
המקום האהוב עלי הוא חוף הים, לאכול גלידה ב"גולדה" ולהודות על כל מה שיש לי וכמובן בית הכנסת השכונתי בסוף השבוע.

רוצה לראות סרט, Cinema city או  Yes Planet?
אם אני רואה סרט, מעדיפה ביס פלאנט, בגלל הנוחות והחנייה.

אם היינו מסדרים ל פגישה עם ראש העיר, על מה חשוב לך לשמור בעיר ומה היית רוצה לשנות?
להיות קשוב לרחשי הציבור, להיות נאמן לתושבי העיר ולקיים הבטחות, להחזיר את האמון שלהם בנבחרי הציבור. לדאוג לחינוך, כי זה היסוד לכל הצלחתנו בחברה בשנים הבאות. ואם אפשר שיגשים לי משאלה, שיפעל לקרב ולאחד בין כולם, במיוחד אחרי מערכת בחירות שכזו.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת?
בשל העובדה שאני ממש לא אוהבת פוליטיקה, ושלחתי נציגה הכי טובה שאני מכירה להחזיק בתיק החינוך,(ליאל אבן זהר) אני משאירה לה את העבודה וסומכת עליה. אני מוכנה לייעץ, לחשוב יחד, לפעול למען גישור הפערים בחברה, לשתף פעולה לשינוי המתבקש בחינוך.

מה את מאחלת לעצמך?
מאחלת לי ולכולם בריאות ושמחה תמיד, שאזכה לקרב ולאחד ולהיות הגשר לשלום ולתקשורת בין דתיים וחילוניים. שאזכה לחתן את אופיר ונועה ואני בהחלט כבר בשלה לנכדים, שאמשיך להעצים את בני הנוער ולהיות מודל עבורם בדוגמה אישית. שנזכור כולנו ש"כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן".

קרדיט צילום: יגאל דוד חכמון

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here