חברת צרפתי שמעון מדווחת כי סיימה את המכירות בפרויקט הפרימיום "מגדלי צרפתי" בשכונת האירוס הממוקמת בחלקה הדרומי של העיר ראשון לציון. הפרויקט כולל 2 מגדלים בני 17 קומות, לצד 2 בנייני בוטיק נמוכים ומדורגים בני 6 קומות  עם 2 דירות בכל קומה בלבד- סך הכל 152 דירות.

פרויקט מגדלי ומדורגי צרפתי היווה פרויקט דגל בחברה ותוכנן על ידי משרד האדריכלים המוביל קיקה ברא"ז. הפרויקט תוכנן בחצי גורן המקיף ריאה ירוקה שבילי אופניים וגשר המחבר בינו לבית קניון הראשונים שנפתחת ותחנת רכבת ישראל- תחנת ראשונים. בבניינים שולבו 2 גווני אבן אפורה ולבנה מתוך הרצון ליצור אסתטיקה לכל בניין. התכנון היה קפדני ושמו בו דגש על כל הפרטים מגדול לקטן. הבניה שילבה אלמנטים של בניה ירוקה, בניה מדורגת ובריכות שחיה פרטיות בחלק מהדירות. בנוסף המפרט הטכני היה עשיר, משודרג וברמה מאוד גבוהה.

אכלוס הפרויקט יהיה בשלבים. האכלוסים הראשונים צפויים לדצמבר 2018.

דברי אבי צרפתי, סמנכ"ל בחברת שמעון צרפתי "בתום שנתיים מתחילת השיווק סיימנו את מכירת כל הדירות. הפרויקט משך באופן מובהק משפרי דיור מהעיר ומהמעגל הקרוב לה, שכן בקרב תושבי האזור יש ביקוש רב לדירות גדולות ומיוחדות. מכיוון שהדירות בפרויקט ענו על צורך זה של מחפשי הדיור והמשדרגים לצד סטנדרט הבניה והביצוע האיכותי של חברתנו, והמפרט הטכני המגוון והבינלאומי שהוצע זכה הפרויקט לביקושים ערים. בנוסף, הנגישות הנוחה והמהירה לצירי תחבורה לצד הגישה הנוחה ותחנת רכבת ישראל, בעתיד מתוכנן לעבור גם קו של הרכבת הקלה בסמיכות לפרויקט היו קטליזטור".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here