אתר Rishon4u.co.il שמח להציג בפניכם פרויקט עירוני חדש שמטרתו להכיר מקרוב את תושבי העיר, עיסוקיהם, העדפותיהם, מה היו רוצים לשנות/לתקן/לשמר ומה הם מאחלים לעצמם….המדור גאה לארח את רחל איטח.

רחל ילידת העיר קזבלנקה במרוקו, עלתה לארץ עם משפחתה בגיל שנתיים, הבת האמצעית מבין 5 בנות.

"ארץ ישראל קיבלה אותנו באהבה בשנת 68 עם לא מעט קשיי קליטה לאימא ואבא מאוד צעירים וציונים. אמא הייתה הדמות החזקה והמובילה בבית ,חינכה לעצמאות ולמידה כאשר המוטו שלה "למדי את עצמך מקצוע ואל תהיי תלויה באחרים, ואכן הייתי הראשונה ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים."

רחל בזוגיות שנייה עם משה ואימא לשתי בנות שיראל הבכורה מצטיינת תואר בחשבונאות במכללה למינהל ודניאל לומדת אדריכלות באונ' תל אביב.

רחל: "אני מאמינה במוטו של אמי ומחנכת לאורה את בנותיי. בזמן הלימודים עבדתי במשרה מלאה בפרסום כדי לממן את לימודיי וכבר אז הבנתי שאני רוצה לעבוד בתפקיד משמעותי במקום בו ארגיש שיש לי השפעה. תודה לזמן ולמקום נישאתי ועברתי למושב נווה אטי"ב בצפון ,מקום קסום למרגלות החרמון. "

מזה כשני עשורים רחל יועצת ומאמנת עסקית ,ניהלה פרויקטים חברתיים,כלכליים וחינוכיים . "במהלך הקריירה שלי, רכשתי ניסיון בניהול שותפויות מורכבות של משרדי ממשלה, גופים ציבוריים וארגונים במגזר השלישי. בצפון ניהלתי את פרויקט שיקום שכונות,שמשתי כסמנכ"ל מט"י (מרכז טיפוח יזמות) והקמתי את מרכז מעברים גליל מזרחי (מרכזי תעסוקה קהילתיים) ."

בשנת 2009 עקב מחלה קשה עברה רחל לגור בראשון לציון שבה גרה משפחתה המורחבת אשר תמכה בה לאורך כל הדרך. "למדתי שאמונה, כח רצון וחשיבה חיובית מתובלת בהרבה הומור וחום יכולים לחולל נפלאות בגוף ובנפש, ואפילו הוספתי לשני התארים שלי תואר בהוראת האזרחות והקמתי מרכז למידה בבי"ס בעיר רמלה.

מה מחבר אותך לראשון לציון?
ראשון לציון היא עיר מגוריי מזה כעשר שנים , יש בה כל שאפשר לבקש :תרבות, מקומות בילוי ,קניות,אקדמיה, חוף ים מדהים ויציאה מהירה למחלפים ,עם זאת ,הייתי שמחה לו הייתה פחות פקוקה .

מה חסר לך בראשון לציון?
דיור לצעירים ותיירות שהייתה יוצרת מקומות עבודה לאלפי הסטודנטים ובני ה50 פלוס.

משהו שראית במקום אחר והיית שמחה לראות גם אצלנו בעיר ?
הייתי בהודו השנה וראיתי תערוכות של סטודנטים הפתוחות לקהל הרחב בכל רחבי בומבי בנושאים שונים, אחת מהן הייתה בנושא סביבה ירוקה, זה היה מקסים .

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
הבילוי המועדף עלי זה הליכה עם האחיות והבנות, ספורט, מסעדות טובות, הצגות וים.

מסעדה/בית קפה מועדף?
מסעדה מועדפת עלי "הסוהו" תמיד טעים

רוצה לראות סרט, סינמה סיטי או יס פלאנט?
סינמה סיטי- קרוב ונגיש

 
אם היינו מסדרים לך פגישה עם ראש העיר החדש, על מה חשוב לך לשמור בעיר ומה היית רוצה לשנות?

בפגישה עם ראש העיר הייתי אומרת לו שימשיך להשקיע בחינוך ומייעצת לו לפתח את התיירות ,לבנות בתי מלון בעיר, לפתוח במכללה למנהל מרכז למידה לתלמידים מעוטי יכולת ולהקל עלינו את התנועה בתוך העיר .

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת?
כמתנדבת במכבי אני רואה את בדידותם של הקשישים והמצוקות שלהם,הייתי בוחרת בתיק לאזרחים ותיקים.

מה את מאחלת לעצמך?
אני חוגגת החודש יום הולדת ,מאחלת לעצמי ולמשפחתי בריאות איתנה בעיר הכי נפלאה בארץ.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here