עידן מזרחי

עידן מזרחי, משנה לראש העיר, מחזיק תיק החברה לייזום, החי כיף, המדרחוב, כ"א, החופים והאגמים והרובע, למרות שלל התיקים והאחריות הציבורית מוצא את עצמו בימים אלה עמוק בתוך משבר הקורונה נרתם לעזרה לבעלי העסקים ולתת מענה לתושבים שזקוקים לעזרה ותמיכה. בהמשך לסדרת הכתבות של עדי זהר, אנו מביאים לכם ראיון אופטימי עם סוף טוב (-:

מה שונה הפעילות שלך כיום מימים רגילים?

עידן מזרחי

ביום יום יש הרבה אנשים בלשכה, לשכה פתוחה פעמיים בשבוע, פגישות עם אנשי צוות העירייה והתושבים וכיום אנחנו עדיין עושים פגישות, אך רק ההנהלה נמצאת ואין תושבים בעירייה, מצד שני יש יותר שיחות של תושבים שזקוקים לעזרה ותמיכה, זה התגבר מאוד ואנו שם כדי לתת מענה.

בתור מחזיק תיק החברה לייזום, החי כיף, המדרחוב, החופים והאגמים, כ"א והרובע אילו פעילויות מיוחדות אתה מבצע?
החברה לייזום עובדת למרות המצב על הוצאה לפועל של פרויקט מגדלי העיר לאחר שנים של הזנחה במטרה שלאחר תקופת הקורונה נוכל לעשות זאת בשטח. פרויקט נוסף הוא לעסקים- מרכז עירוני לעסקים בראשון לציון ועמותה שתפקידה לייזום, לפתח ולקדם עסקים בראשון במיוחד במשבר- שיווק, פתרונות בעולם רישוי עסקים, ייעוץ וכדומה.
עונת הרחצה נדחתה עקב המצב וזה מצער מאוד.

חי כיף עובדים על שיפוץ המתחם ותנאי המחייה של בעלי החיים שם וייפתח אחרי משבר הקורונה לתושבים. כמו כן, העברנו את כל בעלי החיים מפינות החי בבתי הספר והגנים לחי כיף.

בתיק המדרחוב החל משבוע הבא בבית העם הצמוד למדרחוב יופעלו שידורי לייב מיוחדים כמה פעמים ביום- שעות סיפור, הצגות לילדים, שעת כלבנות, שעות יצירה, תכנים לטובת ההורים, שעת כושר, הופעות זמרים וכו׳.
בתיק כוח אדם- כ20% עובדים נותרו חיוניים בלבד. כדי להקל על העובדים המשכורות שולמו בהקדמה ל1 לחודש במקום ל10 לחודש בשל החג.

אילו אוכלוסיות נזקקות בעיר וכיצד אתה פועל למענן?

עידן מזרחי ןרז קינסטליך

יש מגוון אוכלוסיות שנזקקות שאני פועל למענן: קשישים- 150 מתנדבים צעירים לטובת פרויקט של מנהל רווחה שיביאו סלי מזון, תרופות וכו׳ והכל על מנת שציבור הקשישים יישאר בבית ולא יהיה לו חוסר.
מוצאים פתרונות יצירתיים בשוק משתנה בהתאם להוראות משרד הבריאות- שלהם אנו מוצאים פתרונות יצירתיים בשוק משתנה בהתאם להוראות משרד הבריאות.

שמעתי שיזמת פרויקט לבעלי מוגבלויות בעיר. נשמע מעניין. ספר לי על זה?
הפרויקט הוא "מבודדים ביחד" של עמותת ״לפרוש כנף״, ובשיתוף עם העירייה, אנו חוגגים יום הולדת לאנשים וילדים עם מוגבלויות תושבי העיר. מי שרוצה להשתתף מוזמן להירשם בלינק, ויקבל מאיתנו פרטים של תושב העיר עם מוגבלות שחוגג יום הולדת, וישמח מאד אם תקפצו להביא לו כרטיס ברכה ומחווה קטנה.

המצב הנוכחי לא פשוט לכולם – ובטח לאנשים עם מוגבלות. מחוות קטנות כאלו נותנות הרבה כוח! כמובן שעושים זאת תוך הקפדה על כל ההנחיות של משרד הבריאות, וללא מפגש פנים אל פנים (משאירים את הדברים בפתח הבית).
‏https://tinyurl.com/Mevudadim-Beyahad-Birthday

ספר לנו על פרויקט המתחתנים?
לפני כשבועיים הקמתי את הפרויקט ״לא מוותרים, מתחתנים״ לאחר פנייה של כלה שהייתה אמורה להתחתן בשיתוף עם רונן זינגר, יועץ הדת לראש העיר. החתונות הן בבית הכנסת הגדול והעירייה דאגה להכל- מדי ג׳י ועד רב. כולל חתונה מרגשת במיוחד עם כלה שאביה נפטר לפני כמה חודשים וביקשה שראש העיר ילווה אותה לחופה.

אפרופו מתחתנים… מה איתך בימים אלו? עדיין רווק?
בשבועות האחרונים אני דווקא בקשר זוגי וזה ממש כיף בתקופה כזו ואת השאר אני משאיר לעצמי.

תגובות

תגובות