תמי בן שחר
תמי בן שחר

תמי בן שחר (55, ראשל"צ), פיזיותרפיסטית בביה"ח קפלן מקבוצת כללית מזה 17 שנים, בת שכולה לראובן ז"ל, אשר שירת בתפקידי פיקוד בכירים במערך הטכני של חיל האוויר ונפל בעת מילוי תפקידו בגיל 39, כאשר היתה בת 7 בלבד.

תמי בן שחרהשנה יום הזיכרון שונה בשל הקורונה. " השנה על אחת כמה וכמה מובנת לנו ההחלטה להימנע ממפגשים המוניים ונקיים את הזיכרון שלנו באופן פרטי לגמרי, כל אחד עם המשפחה בביתו הפרטי ונתחבק כולנו מרחוק. העובדה שלא יתאפשר ה'ביחד' מחדדים את תחושת הבדידות שבשכול. אני סבורה שהריחוק והבידוד החברתי הוא ממש אנטי-תזה לישראליות והחום האנושי שבה, והשנה תחושת הבדידות מתעצמת שבעתיים".

תמי: " אנחנו 3 אחים, אני, אחותי התאומה ואח גדול יותר. קשה לי לזכור דברים רבים מפני שראינו את אבא מעט מאוד כיוון שעבד ימים כלילות ולא נכח הרבה בבית ואנו זכינו למעט 'רגעי חסד' מופלאים ומיוחדים עמו בסופי-שבוע או בחגים" אני חושבת שהזיכרונות העיקריים שיש לי זה מהסיפורים הרבים של מפקדים ופקודים על כמה העריצו אותו כמפקד שדאג לפרט לא פחות מהמשימה או המקצועיות, על אהבת המדינה והקנאות שלו לחייל. כל שנה מחדש אנחנו נדהמים לגלות עד כמה אבא היה אהוב ומוערך ע"י כל כך הרבה אנשים ועד כמה הייתה לו נגיעה ותרומה משמעותית בחיים האישיים של רבים כל-כך וכמובן גם התרומה הלאומית של התפקיד והעשייה שלו.

תמי בן שחרצוות הפזיותרפיה בקפלן בניהולה של תמי מעניק שירות בכל מחלקות האשפוז, בשגרה וכולל מטופלי הקורונה שאושפזו לאחרונה בקפלן. "לטיפולי הפזיותרפיה תרומה במטופלי הקורונה בהקשר המחלה הנשימתית שלהם וכן בהקשר של הפגיעה התפקודית שלהם כתוצאה מהמחלה הסוערת", היא מסבירה.

תמי מאחלת לעם ישראל לקראת יום העצמאות שנמשיך לקיים את מסורת ישראל בגדר "ישראל ערבים זה לזה" במסגרת האישית והלאומית שלנו בפועל ולא רק כסיסמא. "דווקא תקופות משבר כמו זו שאנו חווים בימים אלו מוציאה לאור תכונות רבות ויפות שלנו . אני עדה לזה כאן אצלנו בקפלן ועוד סיפורים רבים המחממים את הלב המתפרסמים מידי יום בתקשורת. אז שנפסיק לקטר ושנמשיך לשתות מחצי הכוס המלאה ולתפארת מדינת ישראל".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here