כנס נשות עסקים ראשון לציון - צילום: אבי קקון

במסגרת אירועי יום האישה הבינלאומי קיימה עיריית ראשון לציון בהובלת והפקת אגף קידום עסקים במנהל קהילה והרשות לקידום מעמד האישה, כנס לנשות העסקים בעיר.

הכנס התקיים במוזיאון אגם היפהפה בעיר אשר אירח באותו יום כ-250 נשות עסקים מהעיר והסביבה.

קרדיט צילום אבי קקון

פתחה את הכנס בהרצאה מרתקת על תקשורת אסרטיבית עם לקוחות, רונית כפיר – אשת הרדיו והטלוויזיה לשעבר ובעלת העסק "#נעיםמאוד". לאחריה התפזרו המשתתפות לסדנאות מגוונות בתחומי השיווק הדיגיטלי, התוכן, הבינה המלאכותית ובניית קהילה. כיבדה בנוכחותה סגנית ומ"מ ראש העיר עו"ד ליאל אבן זהר שגם מחזיקת תיק הנשים בעיר.

את הכנס סיימה מירב לויאן, תושבת העיר, במופע סטנדאפ מצחיק ומשעשע.

הכנס היה עוצמתי, חוויתי ומושקע. נשות העסקים זכו ליהנות מתכנים מדויקים, עדכניים ומעשירים, מארוחת צהרים מפנקת, מהזדמנות למינגלינג ונטוורקינג והכרות עם נשות עסקים אחרות בעיר.

קרדיט צילום אבי קקון

אגף קידום עסקים במנהל קהילה ("ראשון לציון – הבית לעסקים") מקיים באופן שוטף אירועים, תוכניות, סדנאות, הכשרות לבעלי ובעלות העסקים בעלות סמלית ובסבסוד עירוני לבעלי/ות העסקים הגרים בעיר, או מפעילים עסק בעיר.

כל מטרתו של האגף – לקדם את העסקים הקטנים-בינוניים בעיר, לתת בידם כלים אשר יסייעו בצמיחתם, ולחזק את הכלכלה המקומית. ליצירת קשר עם האגף – kidumasakim@rishonlezion.muni.il / 03-9682467 03-9682528."

קרדיט צילום אבי קקון

תגובות

תגובות