לגלות תרבות - צילום: אבי קקון

כמאה אירועים, סיורים, הרצאות, קונצרטים ומופעים מחכים לכם במסגרת תוכנית התרבות הוותיקה בעיר לגלות תרבות שמוביל אגף התרבות בחברה העירונית. התוכנית מציינת השנה 30 שנות פעילות. מה שהחל עם עשרות משתתפים בלבד הגיע השנה ליותר מ-9000 לקוחות תושבי העיר והמעגל  מתרחב משנה לשנה.

ראש העירייה, רז קינטסליך: "אני משוכנע שכל אחת ואחד ימצא בתוכנית את תחומי העניין שידברו בשפתו וירחיבו את אופקיו. מחירי הכרטיסים מסובסדים והמינויים גמישים כך שאין תירוצים,  כולם מוזמנים".

טיולים במסגרת תוכנית לגלות תרבות

התוכנית תפתח מיד לאחר החגים, ב-26 באוקטובר במופע מוסיקלי שיעשה לכם שמח בלב. חוברת התוכנית הכוללת את התכנייה המלאה לכל השנה, נשלחת בימים אלו בדואר לכל בתי האב בעיר, כמו גם גרסתה הדיגיטלית מופיעה באתר החברה העירונית.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, הוסיפה: "יותר אירועים, יותר הופעות, יותר טיולים ויותר הרצאות- הרבה יותר תרבות לתושבי העיר. לשמחתי הרבה- גם הרבה יותר משתתפים. אני מזמינה את תושבי העיר להיכנס לאתר החברה העירונית ולצפות בחוברת התוכנית, אני משוכנעת שכל אחד ימצא משהו שיקלע לטעמו. שנה טובה".

התכנית גובשה בקפידה ונוגעת בתכנים אקטואליים, בוערים ומרתקים בה כל אחד יכול למצוא את מבוקשו ובנויה מחלוקה לסדרות: הרצאות, קונצרטים גדולים, מפגשים מוסיקליים, מפגשי חוויה ואף סיורים ברחבי הארץ, כל זה עם מיטב המרצים, האמנים, המדריכים ואנשי הרוח מהמובילים בתחומם בארץ.

המטרה העיקרית  להפגיש את הקהל עם עולמות חדשים במגוון נושאים – חברה, פילוסופיה, מוסר, היסטוריה, עתידנות, פילוסופיה, אמנות, שירה, מוסיקה ועוד.

טלי צ'רנר, מנהלת אגף תרבות: "החברה העירונית רואה עצמה מחויבת לעשייה התרבותית בראשון לציון. התכנית לגלות תרבות הינה נדבך חשוב המאפשר הצצה לאירועים, למקומות ולאישים אשר עומדים במרכזה של היצירה בארץ ובעולם".

לפרטים נוספים, ניתן לפנות בטלפון 03-9537000.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here