ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך הפתיע את נגני התזמורת הסימפונית ראשון לציון כשעלה לנצח על קונצרט התזמורת הסימפונית במסגרת אירועי סוף הקיץ בעיר.

ביום חמישי האחרון, במסגרת אירועי קיץ עולמי בראשון לציון, אלפים נהנו מחגיגה אירופאית, ברחבת העירייה, בהשתתפות התזמורת הסימפונית ראשון לציון במופע מיוחד עם זמרי האופרה.

שיא הערב היה כאשר עופר סלע, מנכ"ל התזמורת הסימפונית ראשון לציון העניק לראש העיר, רז קינסטליך, להפתעת הנגנים,  את מקל המנצחים שאיתו ניצח על התזמורת בכישרון רב.

עופר סלע, מנכ"ל התזמורת הסימפונית ראשון לציון: "ראשון לציון היא הבית שלנו, ולכן אין יותר טבעי עבורנו מלנגן עבור תושביה היקרים.  אנו שמחים ומוקירים על כך שראש העיר רואה בתזמורת חלק אינטגרלי מהעיר וכיבד אותנו בניצוחו על התזמורת".

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "ראשון לציון גאה להיות ביתה של התזמורת הסימפונית – גוף מוזיקלי שאפתן, מוביל ומעורר השראה, שמופיע באולמות הנחשבים ביותר בעולם וזוכה  לשבחים ולביקורות נלהבות. אחרי הבמות של סין, ברזיל וארגנטינה כיף לארח את התזמורת שלנו כאן, על במת רחבת העירייה לעיני הקהל הביתי הנפלא שלנו".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here