האתר Rishon4u.co.il שמח להציג בפניכם פרויקט עירוני מחודש שמטרתו להכיר מקרוב את תושבי העיר, עיסוקיהם, העדפותיהם, מה היו רוצים לשנות/לתקן/לשמר ומה הם מאחלים לעצמם….המדור גאה לארח השבוע את עידו רומי.

עידו רומי

עידו (39) נולד בראשון לציון ולמד בגימנסיה הריאלית, מגדיר את עצמו כיחצן מסיבות ללא תואר אקדמי. נשוי ואב ל-3 ילדים (גיא, אורי ועלמה).

עידו, מה מחבר אותך לראשון לציון?
גדלתי פה . הזיכרונות שצברתי עם הוריי וחבריי בילדותי ברחובות של שכונת אברמוביץ בבית ספר שלמון . היינו הולכים ביום שישי בלילה לחוף ראשון הישן ומשתכשכים בחול בלילה עם נקניקיית מרגז וריח של חופש. אהבתי את פיקניק פיצה ואת המדרחוב הישן .והתרגשתי מאוד שקניון הזהב נפתח. אני אוהב את היותנו עיר היין ועיר שבה הברון רוטשילד טיפל בסוסיו.

מה חסר לך בעיר?
התרבות בעיר נהדרת . חסר לי עוד ממנה…מאמין שראש העיר הנוכחי יתרום לכך רבות. ארצה אבנים מפוספסות, שכונות פתוחות, בתים נמוכים, עוד פארקים ובית קולנוע קטן להקרנת סרטים זרים עם ריח של לבנדר בכניסה…

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
אוהבים לרכוב על האופניים עם הילדים בגבול ראשון נס ציונה . ליהנות משבילי האופניים מלאי הזיקה לכביש המהיר.

משהו שראית במקום אחר והיית שמח לראות גם אצלנו בעיר?
תמיד קינאתי באירופה על בתי הקפה והפאבים הפזורים על המדרכות (גם אם המדרכה באלכסון) בכל שעות היום. תרבות הבירה המוקדמת והחוויה בעיר. ראוי לציין שהתקדמנו מאוד בשנים האחרונות בתחום זה.

עידו בבילוי משפחתי

אם היינו מסדרים לך היום פגישה עם ראש העיר אילו רעיונות/עצות היית נותן לו בנוגע לעיר, על מה חשוב לך לשמור בעיר ומה היית רוצה לשנות?
אם היו מסדרים לי פגישה עם ראש העיר (הלוואי והיו מסדרים לי) הייתי מזכיר לו דבר שהוא כבר יודע. שינסה לשמור על הכישרונות הצעירים בעיר הן בספורט הן בתרבות והן בכל המקצועות החופשיים, דבר שיפתח את העיר וייטיב עימה ביחס לכל התושבים. ויחזק את גאוותנו.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחר ומדוע?
הייתי משאיר את כל התיקים אצל המחזיקים בהם בכדי לתת להם זמן לפעול, לפתח ולעשות

איך השפיעה עליך תקופת הקורונה?
התקופה הכי מופלאה. דחפה לי המון שכל בזמן קצר. נתנה לי לחזק, להשפיע ולעשות דבר בתחומים שנטיתי לדחותם . זהו זמן שלא יחזור לעולם. פיתחתי יותר את הקשר עם הילדים והמשפחה. השקעתי בפעילות גופנית. נרגעתי והכנסתי המון מיקוד וכוונה למשרד הדיגיטל בבעלותי ונתתי ליצירתיות שבי לפרוח ולא ללכת לאיבוד במרוץ העכברים שלפעמים אנו מצויים בו.

מה אתה מאחל לעצמך?
אני מאחל לעצמי להשכיל, להתבגר, לגבוה נפשית, לדעת לעצור כל הזמן ולהסתכל הכי רחוק שאפשר.

תגובות

תגובות