תושבות ותושבים יקרים אנו מעדכנים: בעקבות הפרסום של משרד הבריאות לפירוט המקומות שבהם ביקר חולה מס' 18. בין היתר: במסעדת "פיש" בראשון לציון ב-28 וב-29 בפברואר. מי ששהה במקום באותו זמן נדרש להיכנס לבידוד ולדווח למשרד הבריאות. בשלב זה, לא ידוע על חולי קורונה בראשון לציון.

במסגרת המאמץ לשמור על בריאות הציבור, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, עיריית ראשון לציון מפנה את תשומת לב התושבים להודעת המשרד המפרטת את המקומות בהם ביקר חולה קורונה מס' 18. בין היתר, ביקר בשתי הזדמנויות ב-28 וב-29 בפברואר, במסעדת "פיש" בראשון לציון. כל מי ששהה במקום באותה עת מתבקש להיכנס לבידוד למשך שבועיים ולהודיע על כך למשרד הבריאות.

בראשון לציון אין חולי קורונה בשלב זה, אבל כחלק מהמאמץ הלאומי לעצור את התפשטות הנגיף, העיריה מפנה את תשומת לב הציבור להודעת משרד הבריאות בנושא. הבוקר פורסמו פרטי המקומות שבהם ביקר חולה מס' 18 שנמצא בבידוד עם שובו מספרד. בין היתר, ביקר במסעדת "פיש" ברחוב פרופ' בני חבוט 7, בראשון לציון, בתאריך 28.2 בין השעות 17:00 – 15:00 ולמחרת, בתאריך 29.2 בין השעות 15:00 – 13:00. כל מי ששהה במקום באותה עת מתבקש להיכנס מיד לבידוד ביתי, ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400* או במוקדי קופות החולים. אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101, על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.
שבת שלום🙏

תגובות

תגובות