סרפימה גרינגר

ביום הזיכרון לשואה  יגיעו לבית האבות "עטרת רימונים"  עשרה חיילים שייכנסו למחלקות וישוחחו עם ניצולי השואה, בבית מתגוררים ניצולי שואה עם סיפורי חיים מעוררי השראה על התופת שחוו, שרדו קשיים ואתגרים רבים והם פה כדי לספר לדורות הבאים את סיפורם ולשמר את המורשת היהודית ויחלקו להם תעודות.

אחת מניצולות השואה ששוהה בבית האבות "עטרת רימונים"   היא סרפימה גרינגר,  סרפימה נולדה ב-6 במאי 1931 ברוסיה. שני הוריה היו נכים, אביה היה חרש-אילם ואימה חירשת .סרפימה הייתה הבת הבכורה במשפחה ואחריה נולדו אח ואחות קטנים. כאשר החלה מלחמת עולם השנייה לקחה סרפימה את כל מטלות הבית על עצמה וטיפלה גם בהוריה ובאחיה, והמשיכה בדאגה לכל צרכי המשפחה במשך 4 שנים עד שהמלחמה הסתיימה  בגיל  10 חשה שהתבגרה מאד עקב האחריות והמצב בו הייתה נתונה. בזמן המלחמה היא הייתה מביאה מזון  לבני משפחתה לפי הקופונים שחולקו. אביה היה מקבל 450 גרם לחם ליום ושאר המשפחה 300 גרם לבן אדם ביום (פחות מפרוסת לחם אחת) ..סרפימה אוהבת פעילויות שונות ובמיוחד מעולה במתמטיקה . היא אוהבת לספר על חייה ולמרות שחיה חיים לא פשוטים היא  שומרת על אופטימיות וחיוך תמידי .

הנהלת עטרת רימונים מוקירה את פועלם של ניצולי השואה ומודה לפרויקט "פרח לניצול" על העשייה למענם.

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה. הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות. מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי.

לפרטים 073-3607794

תגובות

תגובות