קמפוס החדש של קבוצת הפניקס במתחם ה-1000 בראשון-לציון

הבוקר התקיים אירוע הנחת אבן פינה לקמפוס החדש של הפניקס ביטוח, הנבנה בימים אלו במערב ראשון לציון במתחם ה-1000. הקמפוס ישרת את קבוצת הפניקס כחלק מאסטרטגיה של יצירת ערך מתוך סינרגיה ופעילות תומכת תחת קורת גג אחת. הקבוצה מתעדת לעבור למשכנה החדש בשנת 2025 ועבודות הבנייה נמצאות בעיצומן.

בטקס הנחת אבן הפינה לפרויקט השתתפו מנכ"ל קבוצת הפניקס – איל בן סימון, ראש עיריית ראשון-לציון – רז קינסטליך, וראש מינהלת ה-1000 – עדי ברוק.

הקמפוס של הפניקס ביטוח במתחם ה-1000 ישתרע על כ-13 דונם ויכלול 50 אלף מ"ר משרדים, על פני שני בניינים מחוברים בני כעשר קומות. הקמפוס החדש יעניק לעובדי הקבוצה חווית משתמש ייחודית שתתאפיין בשטחים משותפים רחבי ידיים, אזורים ירוקים וסביבת עבודה חדשנית וטכנולוגית שתאפשר לקבוצה לשמור על דינמיות ואדפטיביות תוך שימת דגש על ההון האנושי וסביבת העבודה.

לצידו של הקמפוס שבבעלות הפניקס בלבד, רכשו החברות הפניקס ביטוח ואקרו נדל"ן, במהלך שנת 2020, חטיבת קרקע של כ-47 דונם במתחם ה-1000, עם זכויות לפיתוח עתידי של כ-305 אלף מ"ר עילי. סה"כ המתחם לרבות הקמפוס מהווה חטיבת קרקע של כ-60 דונם, בלב ליבו של מתחם ה-1000.

במתחם ה-1000 במערב ראשון לציון מתוכננים כ-1.7 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר, 5,600 יחידות דיור ו-110 דונם של פארקים. הנגישות התחבורתית של המתחם בשילוב המיקום הגאוגרפי ותחבורה ציבורית יעילה ומהירה, יהפכו אותו לאטרקטיבי ביותר בישראל. המתחם מהווה מודל חלוצי לעירוב שימושים מתקדם בין תעסוקה, מסחר ומגורים.

מנכ"ל קבוצת הפניקס – איל בן סימון, ראש עיריית ראשון-לציון – רז קינסטליך, וראש מינהלת ה-1000 – עדי ברוק.

עד כה כבר שווקו בהצלחה במתחם ה-1000 קרקעות להקמת כ-820 אלף מ"ר תעסוקה, לכמה מהחברות והקבוצות הגדולות בישראל, בהן כאמור הפניקס וגם קבוצת דיסקונט (דיסקונט, כאל ומרכנתיל), רוגובין, פרשקובסקי, אמות, Jtlv2 וחברות נוספות. את הקמת מתחם ה-1000 מובילה עיריית ראשון לציון והמנהלת הייעודית שהוקמה לפני מספר שנים לתכלול ההקמה, השיווק, הניהול, המכירות והקשר בין היזמים לרשות המקומית.

מנכ״ל קבוצת ״הפניקס״, איל בן סימון, אמר היום בטקס: ״אני שמח לחנוך היום את הנחת אבן הפינה של הקמפוס החדש שלנו שיוקם כאן המתחם ה-1000. הפרוייקט הזה נולד בזכות שיתוף פעולה מצויים עם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך ובעזרת יחסי עבודה מעולים גורמי העירייה ומנהלת ה-1000״.

לדברי ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: ״האירוע היום מרגש אותי מאוד, מדובר בתוצאה של עבודה מאומצת של כשנתיים שבסופה הצלחנו להביא למתחם ה-1000 – מתחם העסקים המתקדם ביותר בישראל, תאגיד ענק כמו ״הפניקס״. אני רוצה להודות למנכ״ל הקבוצה, איך בן סימון ולבכירי הפניקס על האמון שהם נתנו בי ובעיר״.

הדמיה של קמפוס הפניקס במתחם ה-1000
קרדיט משה צור אדריכלים
צילום: עמי שפירא

תגובות

תגובות