עמוס לוזון רכש אמש את הקבוצה מידיו של איל ברקוביץ' לאחר פגישה לילית בין הצדדים. בפגישה השתתף גם ראש העירייה, רז קינסטליך. הרכישה שמה סוף לעידן איל ברקוביץ' בראשון לציון. בשבועות האחרונים התנהל מאבק תקשורתי של הבעלים מול הקבוצה, תוך איום כי הקבוצה לא תפתח את העונה בליגה הלאומית.

ראש העיר, רז קינסטליך התייחס לרכישה ואמר: "אתמול בערב נקראתי לפגישה שהתקיימה בין אייל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון לבין עמוס לוזון, בה ביקשו את הסכמתי להעברת הבעלות לידיו של לוזון. הודעתי להם כי העירייה אינה צד בהסכם, אך עקרונית במידה וכל הבדיקות יוכיחו לנו כי הכל תקין וישנה כוונה מצד הבעלים החדשים לייצר קבוצה הישגית עם חשיבה וכוונות השקעה לטווח ארוך, אני והעירייה נתמוך.

כולם היו חשופים בשבועות האחרונים למתקפה האישית והמתוזמנת שעברתי בנוגע לקבוצה. המתקפה והעלבונות שספגתי לא הסיתו אותי מדרכי ומכוונתי לדאוג לעתידו של המועדון ולקידום דור העתיד של הכדורגל בראשון לציון.
כמי שהספורט והכדורגל בפרט קרוב לליבו ראיתי ואני רואה לנגד עיני, אך ורק את עתיד הקבוצה ומועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון! הצהרתי בפני הבעלים החדש כי אני רואה חשיבות עליונה בקידום ופיתוח הנוער והילדים כדור העתיד של הכדורגל הישראלי. מהיכרותי עם עמוס לוזון, מדובר באדם הישגי הדוגל בקידום הנוער והצעירים וקיבלתי את הבטחתו כי יינתן דגש מיוחד על דור העתיד שלנו ויושקעו כל המשאבים הדרושים לקידום מחלקות הילדים, הנערים והנוער.

בשמי ובשם עיריית ראשון לציון, בשמם של האוהדים וחובבי הספורט אני תקווה כי המהלך יוליד סדר יום חדש לכדורגל בראשון לציון ונראה עתיד טוב יותר לעיר ששמה את הספורט וההישגיות במרכז."
ראש העיר הודעה לאיתן שלום, מחזיק תיק הספורט, על הפעילות המסורה והסיוע למציאת הפתרון.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here