מוסדות החינוך סגורים וכרגע לא ברור מתי ישובו התלמידים לספסל הלימודים ואם כן, עד מתי. בעיריית ראשון לציון נערכים לכל תרחיש ולכן מינהל שפ"ע הקדים את לוח הזמנים של עבודות שיפוצי הקיץ שתוכננו, כדי להיערך לאפשרות שהתלמידים ילמדו גם בקיץ. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "גם בימים אלו אנחנו נערכים ליום שאחרי משבר הקורונה. המטרה היא להיות ערוך ומוכן ליום שבו נשוב לשגרה".

בבית הספר הראל החלו עבודות שיפוץ עומק, כלומר החלפת דלתות, ריצוף, תקרה, שיפוץ שירותים, תיקון והחלפת תשתיות חשמל. עבודות שיפוץ בכיתות, חדרי מנהלת, ספח, מזכירות, מורים והחלפת המיזוג. כמו כן נעשו עבודות לשיפור הנגישות והתאמה לתקן. בבית ספר שובו נעשו עבודות לשיפור המעטפת של הבניין שהתחדש בצבעוניות.
למרות שעל פי התאריך, עונת הרחצה הייתה אמורה להיפתח, אגף חופים במשרד הפנים הורה על סגירת החופים כבר בחודש שעבר בהתאם להנחיות על איסור התקהלות במרחב הציבורי ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. במינהל שפ"ע ניצלו את הזמן הזה וצבעו את סוכות המציל בעיר. גם הנוער זכו במטבח חדש במרכז הנוער ובסמוך לגנים הציבוריים הוקמו ספסלים עם פרגולות להצללה. סגן ראש העירייה, אבי חיים, המחזיק בתיק מינהל שפ"ע, מוסיף: "במבצע מורכב הצלחנו להקדים תוכניות עבודה, על כל המשתמע מכך, אם זה עובדים, חומרים, כלים ובכלל התאמת התוכניות ללוח הזמנים החדש. תודה לראש העירייה, רז קינסטליך, שנותן לנו רוח גבית ביישום התוכניות וישר כוח לעובדי מינהל שפ"ע שעובדים תחת לוח זמנים לא פשוט ובמציאות מורכבת כזו".

גם בחברה הכלכלית ממשיכים בביצוע פרויקטים, כך למשל מרכז המבקרים במתחם האלף נמצא כבר בשלבי סיום. בפארק האגמים ממשיכות עבודות הפיתוח ובשכונה החדשה רקפות משלימים עבודות פיתוח בשטחים הציבוריים.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here