עיריית ראשון לציון - צילום: אבי קקון

בני הגיל השלישי נמצאים, על פי כל הנתונים, בקבוצות הסיכון מפני נגיף הקורונה. לאור זאת, פרסם משרד הבריאות המלצה לאוכלוסיית הקשישים ובפרט לקשישים עם מחלות רקע, ולאנשים עם מערכת חיסון חלשה, לצמצם מגעים ככל הניתן תוך שמירה על שגרת החיים. משמעות הדבר שרבים מהם יחששו לצאת לקניות, סידורים , בדיקות ועוד.

המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה במינהל לשילוב חברתי, מקימה מערך מתנדבים שתיתן מענה וסיוע לאוכלוסייה זו בצל התפשטות נגיף הקורונה. לצורך כך, נדרשים מתנדבים לצורך שינוע מזון ותרופות, תגבור המוקד העירוני 106 וגם להפגת בדידותם של תושבי העיר המבוגרים, ובמיוחד העריריים. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "זו שעתה היפה של הסולידריות והערבות ההדדית, לתת יד ולסייע למי שזקוק. אלו יכולים להיות הסבים והסבתות של כל אחד מאיתנו. חובתנו המוסרית לחשוב גם עליהם, כל סיוע יתקבל בברכה".

במינהל לשילוב חברתי נערכים להתגייסות מתנדבים, ההערכה היא שדווקא בימים כאלו, שיעורי ההתנדבות עולים ותושבי המדינה מביעים חוסן ונרתמים למען האחר.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק המנהל לשילוב חברתי, מוטי עג'מי, הוסיף: "קהילת המתנדבים של ראשון לציון הוכיחה את עצמה בעבר ותוכיח עצמה גם הפעם. לתושבי העיר אכפת מתושביה הוותיקים".

תושבים המעוניינים להתנדב- היכנסו כאן ללינק ומלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור עמכם קשר.

תגובות

תגובות