סקייטפארק. צילום אביב בן אור

מוסדות החינוך ריקים מתלמידים בצל הסגר ובמינהל שפ"ע בעיריית ראשון לציון מאיצים את עבודות לשדרוג ופיתוח. במוקד העבודות ניצב קירוי הסקייטפארק, מתחם ההחלקה הסמוך למועדון התדר מתפרס על שטח של 1600 מ"ר רווי רמפות, מעקות, תיבות ומשטחים משופעים. הקירוי יהיה על שטח של כ-950 מ"ר. מדובר במבצע הנדסי מורכב שכן כל קשת של המבנה שוקלת 4.5 טון וגובהה כ-12 מטרים.
הקירוי יאפשר לסקייטרים, שרובם צעירים, ליהנות גם מהחלקה בשעות היום וגם בחודשי הקיץ.

ולא רק הסקייטפארק יזכה לנחת מהשמש, מגרש הכדורסל בבית הספר אלונים יזכה אף הוא לקירוי, העבודות יחלו בעוד כשבועיים. מגרש זה יצטרף למגרש בבית הספר חביב שהעבודות בו הסתיימו לאחרונה על ידי החברה הכלכלית. גם אולם הספורט של בית הספר עובר בימים אלו שדרוג מקיף על ידי מינהל שפ"ע.

עוד בגזרת החינוך, עם צמיחת העיר והצורך בגנים נוספים, העירייה משפצת מבנה ברחוב אלרואי ומתאימה אותו לצרכי שני גני ילדים. גם ברחוב צלליכין משפצים מבנה נוסף והופכים אותו לגן ילדים, העבודות יסתיימו בעוד כחודש.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עצוב לראות את מוסדות החינוך ריקים מילדים, אבל לפחות נזכה לראות את החיוך שלהם כשיחזרו ויראו שבזמן הזה עבדנו כדי לשדרג את הסביבה הלימודית שלהם".

סגן ראש העירייה, אבי חיים, המחזיק בתיק מינהל שפ"ע, הוסיף: "אנו פועלים על פי תוכנית עבודה מסודרת ובהתאם לצרכים של כל מוסד חינוכי. המטרה היא להגיע לכולם ולוודא שסביבת הלימודים תהיה בטוחה, נעימה ומיטבית לקיום הלימודים. אני מודה לראש העירייה, רז קינסטליך, שרואה חשיבות רבה בנושא ולראש מינהל שפ"ע, ראובן הרשקוביץ ועובדי המינהל המסורים על עשייתם המאומצת והמבורכת".

תגובות

תגובות