חג פסח השנה שונה מהרגיל, פסח 2024 נחגג בצל לחימה, עצב וכאב. היום, אנו גם זוכרים את מה שאירע לנו באוקטובר ומתפללים שבחג זה ניגאל ונצא מעבדות לחירות. היום יותר מתמיד, חשוב לזכור את עברנו ולהסתכל אל פני העתיד, להבין את חשיבות צדקת דרכנו בדרישה וברדיפה אחר הרצון לשקט, שלום, ביטחון וצדק העם היהודי. מי ייתן ובחג פסח זה נשמע בשורות טובות בפרט למשפחות החטופים ובכלל לכל עם ישראל. בהזדמנות זו אנו מייחלים לחירות של החטופים שלנו, לחזרת כל החיילים למשפחותיהם לשלום, לסיום מלחמת חרבות ברזל ולחיים שקטים ורגועים במדינה ובעיר המיוחדת שלנו.

ולמקומותינו ….כמו כל חג עדי זוהר ליקטה עבורכם ברכות לחג מראש העיר, סגניו, משניו וחברי מועצת העיר שלנו ואנו במערכת האתר מצטרפים לכל הברכות החמות.


ראש העירייה רז קינסטליך: תושבות ותושבים יקרים, חג הפסח השנה יהיה שונה מבעבר. השנה, כשנשב מסביב לשולחן החג ונשאל מה נשתנה? התשובה תהיה – כמעט הכל. ועם זאת, לצד כל המורכבות והקושי שהביאו איתם החודשים האחרונים, יש הרבה דברים להודות ולברך עליהם. התגלנו כעם במלוא עוצמתנו ולמדנו את החשיבות של ״רק ביחד״ הלכה למעשה. מי ייתן וחג האביב יביא איתו השנה התחלות חדשות וטובות. שבחג הזה כולם יזכו לחירות אמיתית ושכל חטופינו יחזרו הביתה בשלום. שנמשיך לכבוש יחד עוד פסגות ונדע אינספור הצלחות. חג פסח שמח לך ולכל בני ובנות משפחתך. שלכם, רז קינסטליך.



עו״ד ליאל אבן-זהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה: לתושבות ותושבי העיר היקרים! בפסח הזה, נשב סביב שולחן החג, נציב גם כוס עבור החטופים, ונזכיר לילדינו שעברנו את פרעה ונעבור גם את הימים הללו – ביחד. חג שמח, ימים שקטים ובריאות.


אבי חיים, מ״מ וסגן ראש העיר – מחזיק תיק איכות הסביבה: תושבים ותושבות יקרות ויקרים, לכבוד חג החירות הבא עלינו לטובה, אני רוצה לאחל לכולכם לצאת מעבדות לחירות, שתהיה זו שנה של שינויים והתחלות. שכל חיילנו יחזרו הביתה בשלום, שהחטופים יחזרו בריאים ושלמים ויהיה שלום עלינו ועל כל ישראל חג פסח כשר ושמח לכם ולכל בני ביתכם.



עידן מזרחי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק התרבות. תושבות ותושבי ראשון לציון היקרים, אין גאה ממני לבוא כל בוקר מחדש לעירייה ולעשות למענכם, התושבים ולתת לכם את הטוב ביותר. כסגן ראש העיר צעיר עם ותק של 11 שנים כנבחר ציבור אני רואה את הרצון התמידי להשתפר, לרצות להבין ולדעת דברים חדשים, לשפר ביעילות ולהתנהל בצורה המקצועית ביותר שיש בתוספת תשוקה ענקית וזהו כנראה, סוד ההצלחה שלנו. לכבוד חג הפסח המיוחד שאנו מציינים השנה אני מתפלל ומייחל לשלום ושלווה, להחזרת החטופים במהרה, לשובם של חיילנו משדה הקרב ולרפואת חיילנו הפצועים. מי ייתן שנזכה לימים של בריאות ושמחה, של מימוש עצמי והגשמה אישית והכי חשוב, שנחזור לשגרה הפשוטה, חג פסח שמח.


איתי מתתיהו, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הקהילה והצעירים והנוער: תושבות ותושבים יקרים חג הפסח הגיע והיום יותר מתמיד צריך שנצא לחרות , יש לנו 133 אזרחים שנמצאים בשבי וכולנו מתפללים שיחזרו בשלום ובמהרה. ולכם תושבים יקרים תהנו בחג ותנצלו את הזמן להיות עם המשפחה בסוף זה הכי חשוב. פסח שמח.



איתן שלום, סגן ראש העיר, ומחזיק תיק הספורט ודר׳ עדי כהן, חבר מועצה מחזיק תיק בריאות הציבור: תושבי ראשל״צ היקרים, חג החירות בא לפתחינו מאחלים לכולנו חג שקט ומאחד מי ייתן ויביא איתו את כל חטופינו הביתה.


סגן ראש העיר, הרב שמואל ג׳מיל, מחזיק תיק חינוך ותרבות חרדית ושירותי דת: ברצוני לאחל לכם חג פסח כשר ושמח חג של בריאות והצלחה, שה' ימלא כל משאלות ליבכם לטובה שנת גאולה לפרט ולכלל בשורות טובות בכל בית בישראל.


דורון אוזן המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החברה לביטחון: ״אביב הגיע פסח בא״ בפרוס עלינו האביב, אני רוצה לאחל לכל אחד ואחת מתושבי העיר חג שמח עטוף בחברים ומשפחה אוהבת. חג זה ידוע בכינויו ״חג החירות״ וזאת כי הוא טומן בחובו את המשך בנייתנו כעם. כולי תקווה שחג זה ייתן לנו את הכוח להתחבר ולהתאחד , לפרוץ גבולות, להתקדם ולשאוף הכי גבוה שאפשר. בע״ה שנזכה לראות את כל החטופים בביתם, נאחל החלמה לפצועים וברכה להגנה ושמירה לחיילי צה״ל וכוחות הבטחון לרבות עובדי החברה לביטחון פיקוח שיטור וכו׳, חג פסח כשר ושמח.


מעיין פלח שדה, המשנה לראש העיר, ומחזיקת תיק להט״ב ועיר חדשנית: מאחלת לתושבי העיר חג אביב שמח, חג בו כל חטופינו יחזרו לביתם. לימים של שקט ואחדות, ורק ביחד!



עו״ד סורין גנות, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה: חג הפסח הזה יהיה שונה מכל אלה שהכרנו בעבר, שכן קשה להשתמש במילה "לחגוג" ובוודאי שלא ב"חג החירות" בעוד 133 חטופים עדיין נמקים במנהרות החמאס, בתקווה שכולם עדיין בחיים. לכן בליל הסדר הזה מצווה על כולנו להתפלל לפדותם מהשבי, לשלום חיילינו בכל הגזרות ולהחלמתם המהירה של כל פצועינו. ומהמישור הלאומי לזה המקומי – אני מבקש לברך את כל תושבי העיר ולהבטיח כי במסגרת תיק ההנדסה, אותו אני מחזיק, אעשה את המירב כדי לשפר את השירות, תוך שמירה על שקיפות והגינות שלטונית.


מוטי עג׳מי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הרווחה: קשה לי לאחל חג שמח כש- 133 חטופים נמצאים בשבי, כשיש אלפי פצועים וכ- 100,000 עקורים מבתיהם. בחג הזה כולנו נתפלל ונקווה לחזרתם הביתה של כל החטופים ולהחלמתם של הפצועים ולחזרתם של העקורים לבתיהם. בחג הזה נבקש שקט וחזרה לשפיות.



יבגני ברחמן, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הקליטה: לתושבי ראשון לציון היקרים! על אף שחג פסח זה הוא שונה ומיוחד מכל קודמיו, נאחל לימים רגועים ושקטים, שכל עם ישראל יזכה להיות שוב יחדיו סביב שולחן החג. מאחל לנו היום יותר מתמיד לצאת מאחדות לחירות, מחושך, ערפל ואי וודאות לאור גדול, ביטחון, סיפוק ואושר, שיהיה לכם חג אביב שמח.


אייל מושיוב המשנה לראש העירייה מחזיק תיק שפ״ע: תושבים יקרים, מה- 7 באוקטובר מדינת ישראל נמצאת במלחמה, עברנו זעזוע טראגי בלתי נתפס בה נרצחו ונחטפו אזרחים וחיילים, זקנים, נשים וטף. אנחנו בעיר ראשון לציון כחלק מהמדינה ספגנו אבדות רבות וכן היינו בין הערים המטווחות ביותר והוכחנו עמידות לתפארת הן בצד האזרחי והן מהצד העירוני. בפתחו של חג החירות, חג הפסח אני מאחל ומייחל לכולנו שישרור שלום במדינתנו, שנהיה ערבים זה לזה ונמשיך להיות חברה מוסרית, ערכית ומחוברת כי כוחנו באחדותנו. חג שמח ושקט, שגשוג, פריחה, והצלחה לכם תושבים יקרים, למדינת ישראל ולעירנו האהובה. אמן שישובו אלינו במהרה החטופים, החלמה לחיילי צה״ל וכוחות הביטחון פצועים ושחיילנו יחזרו הביתה בשלום ובביטחון עם ניצחון גדול לעם ישראל.



אילנית הרוש, חברת המועצה ויו״ר האופוזיציה: השנה קשה לי לאחל "חג שמח". הברכה שלי היא: שיהיה חג חירות. אני מקווה ומייחלת שידעו החטופים שלנו חירות במהרה, שהפצועים ימצאו רפואה והחלמה ופגועי הנפש יתחזקו וימצאו נחת, שהמשפחות השכולות ימצאו כוחות וידעו גם רגעים בלי צער , שהמפונים הרבים יוכלו לשוב לביתם ושכולנו נדע חירות מהפחד ומהדאגה.


מקסים בביצקי, המשנה לראש העיר, ומחזיק תיק החברה העירונית: אני מאחל לכל התושבים והאזרחים שתסתיים המלחמה ושהחטופים והחיילים יחזרו הביתה בשלום ושלא נדע יותר צרות.



חלי סינאי, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק קידום מעמד האישה בשיתוף וקשרי ממשל: תושבי ראשון לציון היקרים, השנה כמו בכל שנה, נספר בהגדה ככתוב והגדת לבנך, כביכול כמדי שנה, אך לא כך הדבר – השנה אנו חווים שנה מטלטלת ומאתגרת, עד כי לעיתים נדמה שממש קשה לנשום. נסב סביב שולחן הפסח עם אהובינו, וליבנו עם אלה שאהוביהם אינם איתם סביב השולחן וליבם חסר אותם ומחשבותינו עם החטופים והחטופות, בני משפחתם וחבריהם שנפשם קרועה ולא יודעת מנוח. "ישוב טלה אל חיק האם, ישכב בדיר וירדם והכבשה תישק אותו והיא תקרא אותו בשם" מי ייתן וישובו לחיק משפחותיהן במהרה, היום, עכשיו! ונאמר אמן. גם ובמיוחד בימים אלו אנו חברי וחברות המועצה, כאן עבורכם ולמענכם – מי ייתן והאביב יביא עימו בשורה של התחדשות ותפילה לימים טובים ופשוטים יותר.


יוסי חממי יו"ר מועצת העיר – תושבות ותושבים יקרים, ימים לא פשוטים עוברים עלינו כעם, אבל עם הכאב הגדול מתגלה עמנו גם במלוא תפארתו וגבורתו. ״בכל דור עומדים עלינו לכלותנו והקב״ה מצילנו מידם״ הוא משפט שמקבל משמעות מיוחדת בימים אלה, אני מאמין באמונה שלמה שגבורת עם ישראל, בניו ובנותיו יוציאנו לחירות מחודשת, לקראת חג החירות אבקש לאחל בטחון, שגשוג ושלווה, לכם ולבני ביתכם, שכל חיילינו ישובו לשלום ושנמשיך לציין את חג חירותנו, באהבה ובתקווה לאחדות בינינו חג הזה המסמל את חרות וגאולת כל עם ישראל.



קרן דנה, חברת המועצה ומחזיקת תיק קידום עסקים: חג פסח שמח מי ייתן וחג זה יביא את החירות והאחדות שכל חטופינו וחיילינו יחזרו בשלום !! מאחלת לכולם בריאות ושנדע ימים שמחים ובטוחים יותר.


נועם חדד, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק חינוך ממלכתי דתי, תרבות יהודית ותחבורה: תושבות ותושבי ראשון לציון היקרים, חג הפסח ומנהג קריאת ההגדה, ביחד עם בני משפחותינו, הם חלק מהסיפור של עם ישראל, אשר מבטא את תמצית הסיפור הישראלי אשר מבוסס על חיזוק הערכים מדור לדור, קבלת השונה והאחר, חוויה שיתופית וערבות הדדית – ערכים כה חשובים לימינו אנו.

כולנו נעמוד בעוד כמה ימים ונעצור לזמן איכות עם המשפחה ואיך לא לזמן אישי עם עצמנו. זהו זמן לחשוב על הסערה שפוקדת את החברה הישראלית בחצי השנה האחרונה, זמן לשאול איך כל אחת ואחד מאיתנו יכול לתרום לחברה לצאת מחוזקת יותר, מקבלת ומחבקת איש את רעהו באשר הוא – זה אפשרי!

נזכור ונבין מיהו בין חורין אמיתי לאור הטרגדיה בה בני עמנו מוחזקים כשבויים ונפנים שחירותנו כעם אינה שלימה כל עוד החטופים אינם שבים לביתם! בהזדמנות זו אברך את הגיבורים שלנו חיילי צבא הגנה לישראל אשר מחרפים נפשם יום יום ורגע רגע על מנת שאנו נמשיך לחיות בשגרה כמה שאפשר. מיד לאחר חופשת החג נקבל את הילדים ונחזור לעשייה המשמעותית למען עתידם ועתיד עם ישראל אחד ומאוחד. אני מייחל שיבואו עלינו ימים של שקט ושגרה מבורכת, שיאפשרו לנו להמשיך ולפעול ביתר שאת למימוש החזון שלנו.


ד"ר ענת ליבוביץ, חברת מועצה ומחזיקת תיק קשרי חוץ: מאחלת לכולנו, ימים רגועים ושקטים. שהפסח הזה יהווה את חג החרות עבור כל חטופינו ומשפחותיהם. שלא יהיה קורבנם של אזרחינו וחיילינו לשווא. שעירנו תפרח ותמשיך להתפתח להיות לדוגמה



אוהד אוזן, חבר מועצה: בהגיע חג הפסח חג החירות, לאחר תקופה קשה שעודנה איתנו, אנחנו מייחלים לחירות אמיתית, הן בפן הלאומי והן בפן האישי בו כל אחד ואחת רוצים לפרוח, לשגשג ולחזור לשגרה. חירות כזו תגיע רק אם נהיה כולנו מאוחדים כמו ארבעת הבנים שמסובים יחד סביב שולחן הפסח בהגדה. אני רוצה לאחל לתושבי העיר חג חירות שמח, שנשכיל גם אנחנו לחבק ולהתאחד סביב דגל ישראל ומדינתנו האהובה. מתפלל לחזרת כל החטופים, לרפואת הפצועים ולהצלחת חיילנו שבזכותם אנחנו יכולים לחגוג את חג הפסח בחיק המשפחה.


חברת המועצה, סופיה ג׳רבי, מחזיקת המוקד העירוני ותיק שכונות המזרח: תושבות ותושבי ראשון לציון, אני שמחה לאחל לכל אחת ואחד חג שמח מלא באהבה, שלווה ואושר, מי ייתן והזמן המיוחד הזה יקרב אותכם ליקיריכם ותמלא את ליבכם בחום ושמחה. זכרו, להקדיש רגע ולהעריך את יופייה של העיר שלנו, את האחדות שלנו, את הברכות המקיפות אותנו, ביחד נמשיך לבנות עתיד מזהיר לראשון לציון שבו ההרמוניה והשגשוג משגשגים עם מלא ביטחון .
אני מתפללת בכל ליבי שכל החטופים יחזרו הביתה והחיילים האמיצים שלנו יחזרו לשלום והתושבים מהדרום ומהצפון יחזרו לבתיהם. שיהיה לנו חג נפלא, מלא בצחוקים, זיכרונות טובים ותחושת ביחד. חג שמח, תושבי ראשון לציון.



חברת המועצה, יפעת אלון, מחזיקת תיק נווה חוף ונכסים: תושבות ותושבי ראשון היקרים, לקראת הפסח אאחל לכם שהאביב יביא לכולנו התחלות חדשות והמון הפתעות מרגשות. חג של פריחה, של לבלוב ומנוחה, חג של ביחד, חג רווי בהמון נחת וחג של תקווה לשלום ולהחזרת חטופינו בריאים בגופם ובנפשם. ובקיצור, חג פסח שמח וכשר.


טל נאור חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת ש"ס ראשון לציון: תושבים יקרים לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה אני מבקש לברך אתכם ואת בני משפחותיכם בחג פסח כשר ושמח שנשמע ונתבשר בשורות טובות ומי ייתן ונראה את כל חטופינו מתייחדים עם משפחותיהם בשולחן הסדר.



חברת המועצה, אסתר (הבטם) מקונן, מחזיקת תיק יוצאי קהילת אתיופיה ויועצת ראש העיר לענייני הקהילה: לקראת חג הפסח יתברכו תושבי ראשון לציון בשמחה, שלווה והרמוניה. יהי רצון שרוח החופש וההתחדשות תמלא את ליבם ואת בתיהם בתקופה מיוחדת זו. יהי רצון שהם יתאחדו בחגיגה, שיתוף מסורות ויצירת זיכרונות שיימשכו לכל החיים. מאחלת לתושבי ראשון לציון חג פסח מלא באהבה, אושר ואינספור ברכות. חג פסח כשר ושמח!


חבר המועצה, דוד ברנן, מחזיק תיק הפארקים העירוניים: חג הפסח הוא חג האירוח הנצחי. רוב המשפחות אינן יושבות לבדן בלילה הזה, כולם מארחים או מתארחים והלבבות נפתחים ומתקרבים. רבים נוהגים למזוג כוס מיוחדת לכבודו של אליהו הנביא, ולפתוח לקראתו את הדלת. בחג האירוח הנצחי השנה אשים כיסא ריק, עם כוס יין, והדלת תהיה פתוחה כדי "לארח" את הרגע הזה שהמדינה חווה. הדלת תהיה פתוחה כדי לחבק ובכוס היין תהיה תפילה לאחדות העם. חג הפסח הוא חג האירוח הנצחי… יש משפחות שחסרות את יקירי ליבם, ויש שמצפות לשובם… היו טובים.



חבר המועצה, אלכסנדר בבושקין, מחזיק תיק רישוי עסקים: תושבים יקרים ברצוני לאחל לכם ולבני משפחותיכם חג פסח שמח וכשר, שהחג הזה יביא איתו התחלות חדשות ובשורות טובות. חג של פריחה והצלחה. עם בוא החג נמשיך להתפלל להשבת החטופים ולהחלמה מהירה של כל הפצועים. אני מוקיר תודה לחיילי צבא ההגנה לישראל שעובדים לילות כימים תקופה ארוכה וזאת בכדי שנוכל להמשיך את שיגרת חיינו.


 

תגובות

תגובות