על רקע משבר הקורונה והעומס על המחלקות הפנימיות בבתי החולים בכל רחבי הארץ, רשת "בית בלב" מקבוצת מכבי שירותי בריאות, תשיק בקרוב מרכז רפואי שיקומי חדש, שיכלול חדר כושר רפואי ובריכה טיפולית, הראשונה מסוגה בעיר.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עוד כחבר מועצה וסגן ראש העירייה, קיבלתי פניות רבות מתושבים על הצורך בהקמת בריכה טיפולית בעיר. אני שמח ש"בית בלב" לקחו על עצמם את המשימה ויפתחו מרכז טיפולי מתקדם וחדשני. זוהי בשורה משמעותית לתושבי העיר שזקוקים לטיפולים שוטפים ונאלצו עד היום לצאת מהעיר".

לבריכה הטיפולית יתקבלו תושבי ראשון לציון ותושבי האזור, שיהיו זקוקים לטיפולי הידרותרפיה מידי פיזיותרפיסטים מומחים בטיפולים במים. הבריכה הטיפולית תהיה חלק ממתחם גדול, שימוקם במרכז הרפואי השיקומי ויכלול מכונים נוספים.

בריכה טיפולית בראשון לציון

המרכז יכלול גם חדר כושר רפואי, אף הוא יהיה מנוהל ומופעל על ידי צוות פיזיותרפיסטים מומחים ומותאם למתעמלים עם בעיות רפואיות ולגיל המבוגר. חדר הכושר יהיה מאובזר במגוון מכשירים רחב, ייחודי ומתקדם.

מכון פיזיותרפיה ייתן מענה למגוון רחב של בעיות אורתופדיות, נשימתיות, נוירולוגיות ושיקום לאחר פגיעות. כל מטופל ייהנה מבניית תכנית טיפולים מותאמת אישית, המאפשרת גם תרגול עצמאי, וזאת, על מנת למנוע הדרדרות ולשפר את יכולת התנועה והתפקוד.

במרכז הרפואי יינתנו גם שירותים פרא-רפואיים נוספים בהם ריפוי בעיסוק, באמצעים מתקדמים כגון מציאות מדומה וכן טיפול בדיבור ושמיעה, טיפול תזונתי, שיקום ראיה, שירותי פסיכולוגיה שיקומית ועוד.

יגאל וידאל, מנכ"ל "בית בלב" מציין כי "המרכז הרפואי החדש, שעלות בנייתו נאמדת בכ-300 מיליון ₪, יתפרס על פני 25,000 מ"ר ויכלול כ-430 מיטות אשפוז, באיכות מלונאית גבוהה ועם הציוד המתקדם והחדשני ביותר. יוקמו 13 מחלקות וביניהם שיקום כללי, שיקום גריאטרי, סיעודי מורכב והנשמה ממושכת. במקום יהיה גם מכון אמבולטורי לאשפוז יום וכאמור בריכה טיפולית".

"רשת בית בלב, מקבוצת מכבי שרותי בריאות, היא החברה המובילה בתחום השירות והטיפול לגיל השלישי והיא מפעילה 5 בתי דיור מוגן ושישה מרכזים רפואיים שיקומיים בפריסה ארצית. המרכז הרפואי החדיש המתוכנן להיפתח בראשון לציון, ניבנה בהתאם לסטנדרטים החדשניים ביותר והוא עתיד להיות בית החולים השיקומי הגדול והמתקדם ביותר בארץ"

תגובות

תגובות