לפני כמספר ימים הפעילה החברתית ואחת הדמיות היותר מוכרות בעיר גלי דאדיסון עלתה לשידור בתוכנית של פאולה וליאון על מנת לזעוק את זעקתם של מלא ילדים ולהגיד ביחד איתם "די לחרמות "

לפני כחצי שנה גלי חשפה את סיפורה האישי והעצוב של יום ההולדת של בתה ליאן שהגיעו רק שמונה ילדים מתוך 32 בני הכיתה , גלי חשפה איך התמודדה עם הסיטואציה ואיך היה חשוב לה ללמד את ליאן הבת שלה להפוך את הטרגדיה למשימה מאוד חשובה והיא להלחם בחרמות ולנסות לעזור לילדים אחרים שנקלעו לסיטואציה הזו.

"מאוד חשוב לי להבהיר להורים כמו לילדים שהכל תלוי בנו , אנחנו צריכים להיות יותר פעילים בחיי הילדים שלנו, אם יש לילד מהכיתה יום הולדת להגיע, אם אנחנו רואים ילד בצד להגיד לילד שלנו לגשת אליו ולחבק אותו לשאר הילדים. מעורבות הורית חייבת להיות כמה שיותר . לצערי נושא החרם יכול להתפתח בין יום בלי שאנחנו ראינו את זה מגיע.
הסיטואציה שלנו קרתה מאוד כואבת ולא נעימה אני עד היום סוחבת אותה איתי אבל בשום רגע לא הראתי לבת שלי חולשה ההפך חיזקתי והרמתי אותה ודחפתי אותה לעזור לילדים אחרים בתקווה ושאיפה שאכן נצליח למגר את התופעה ".

לאחרונה חברו גלי וליאן לסופר אלון קכל שכתב את הספר "כל אחד הוא קצת שונה " שמדבר על קבלת האחר בחברה ועל כך שזה בסדר להיות שונים.

גלי: "לצערי בעקבות הקורונה נוצר עיכוב עם הפרוייקט אבל הוא שוב רוקם עור וגידים ביחד עם סגן ראש העיר אבי חיים וראש העיר רז קינסטליך שנרתמו לפרויקט הזה"

תגובות

תגובות