חנוכת בית ספר אריאל שרון בראשון לציון - צילום: אבי קקון

ביום ראשון הקרוב אמורה להתקבל ההחלטה האם שרון יוכל להתמודד בפריימריז של הליכוד, על רקע התנגדותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו . שרון הגיע עם בתו הקטנה וזכה לקבלת פנים חמה מראש העיר ותלמידי בית הספר.

הבוקר נחנך בית הספר ע"ש אריאל שרון בשכונת האירוס בראשון לציון. גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח ובתו הגיעו לחנוכת בית הספר הצומח שפתח את שעריו בתחילת השנה. בבית הספר לומדים השנה 147 תלמידים.
ראש העירייה, רז קינסטליך, מ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זהר חנכו את בית הספר יחד עם בני משפחת שרון שהתרגשו מקבלת הפנים החמה של ילדי בית הספר היסודי בהנהלת אילנה חממי.


גלעד שרון שהגיע לטקס עם בתו טליה היה נרגש וזכה לקבלת פנים חמה מילדי בית הספר."אבא שלי לא היה תלמיד מי יודע מה. אני מספר לכם את זה, כי מי שקצת קשה לו שלא ידאג הוא יוכל ליהיות בסוף ראש ממשלה", אמר שרון לתלמידים.
רז קינסטליך, ראש העירייה:" דמותו ואישיותו של אריאל שרון ז"ל השפיעו מאוד על מדינת ישראל. אני מאחל לכל התלמידות והתלמידים שאהבת הארץ, הערכים, המנהיגות והדוגמא האישית שכה אפיינו את אריאל שרון ישמשו נר לרגליכם. אנחנו נעשה הכל על מנת להעניק לכם חוויית לימודים מרתקת, מחבקת ועוטפת שתסייע לכל אחת ואחד מכם להגשים את עצמו."

קרדיט צילום: אבי קקון


ליאל אבן זהר, מ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך:"אריאל שרון היה מגדולי מנהיגי ישראל, ורוח הקרב שלו, וערכי ״דבקות במשימה" ו״אחרי!" הונחלה לצנחנים ולכלל צה״ל. את אריק שרון נזכור גם כמי שבתקופתו כשר שיכון נבנו מאות אלפי יחידות דיור, כולל בראשון לציון, תוך מתן מענה לעליית שנות ה 90, וכמי שהקים את מתקני ההתפלה של ישראל בכהונתו כשר תשתיות. יש לקוות, שרוח הנחישות, היזמות, והעשייה של שרון, תהיה גם חלק מרוח בית הספר היסודי הקרוי על שמו״.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here