גלי ברדה דאדיסון

גלי בת 34 אקטיביסטית חברתית מזה כחמש שנים, מנהלת פורום ראשון לציון קול התושבים וחלק ממובילות המאבק נגד אותן מטפלות מתעללות והחמרת ענישה נשואה למוטי ואמא לשתי בנות ליאן ואגם ותושבת העיר כבר 34 שנים .

ביוני לפני כשנתיים פורסמו הסרטונים של המטפלת ציפי דוד בכל מדיה אפשרית , הסרטונים של ציפי מכה את הילד והילד צורח הפכו לי את הבטן וגרמו לי לצאת ולעשות מעשה , הוצאתי את ההפגנה הראשונה מול הבית שבו שהתה ציפי דוד בראשון לציון ושם הבהרתי שלכל מקום שהיא תלך לא ניתן לה מנוח עד שתקבל את העונש שלה וכך היה .לכל מקום ליוונו אותה וכל מעצר בית שבו הייתה הגענו עד אליה להראות לה שהציבור לא שכח את אשר עוללה, כמובן שגם על הדיונים בבית המשפט לא פסחנו וגם לשם הגענו .

באוגוסט של אותה שנה חברתי לבולדוזר של עשייה מנס ציונה ליאור בוגנים וביחד הרמנו מספר הפגנות במוקדים שונים בעיר ראשון לציון . ליאור חיברה אותי למייסדת הקבוצה נלחמים ונאבקים למען הילדים שלימים הפכה להיות הקבוצה הגדולה ברשת בתחום מיגור האלימות בגני הילדים . חינוך מיוחד ובפרט. הקבוצה שמה לה למטרה לשנות את המציאות החקיקתית במדינת ישראל ויצאה לסדרת הפגנות ברחבי הארץ השיא היה ב7.7 עת יצאו לרחובות כ- 60 אלף הורים במחאה על העדר חקיקה בנושא .

ב- 1.9.2019 נכנס לתוקף חוק הפיקוח . הצלחנו יחד עם פעילים חברתיים רבים וחברות הכנסת יפעת שאשא ביטון וקארין אלהרר להביא להצבעה בכנסת את חוק הפיקוח . החוק אומנם עבר אך היה עקר מתקנות . לשמחתנו ב- 1.9.2020 נכנס לתוקף חוק המצלמות . בשנה החולפות הקבוצה המשיכה ללוות נפגעי עבירה , להשתתף בדיונים בכנסת , לקיים מחאות בכל רחבי הארץ , להיות מעורבים בחשיפת גנים אלימים .

נציגות נלחמים מור דקל ולילך יעיש השתתפו בוועדה לזכיות הילד ובלחץ שלהם אתנו יחד עם קבוצות נוספות אושרו התקנות לחוק הפיקוח. בשבועות הקרובים הקבוצה יוצאת ביוזמה של דוברת הקבוצה ליאור בוגנים למרתון לייבים עם חברי הכנסת והסיעות השונות שאת יריית הפתיחה מתראיינת חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון . ב- 31 לחודש ינואר מראיינת גלי דאידסון את חברת הכנסת הראשונית קארין אלהרר.

תגובות

תגובות