דב צור ודורון אוזן מודיעים היום (רביעי) על הסכם שותפות. מדב ודורון נמסר בתגובה :"ראשון לציון הופכת לעיר השלישית בגודלה בישראל. מה שעמד לנגד עינינו בהחלטה לחבור יחד זה רק עתידה של העיר. זה לא סוד שהשותפות בינינו ידעה מחלוקות, אך החלטנו להתעלות מעל כל אלו ולהישמע לרצון הבוחרים שלנו אשר הפעילו לחץ בימים האחרונים וביקשו הליכה משותפת.

בימים האחרונים קיימנו שיחות רבות, ליבנו את המחלוקות ועסקנו באיך יוצאים לדרך שבה דורון יהיה שותף מלא בהנהגת העיר כסגן וכמ"מ ראשון וזאת לצד שיתוף חברי סיעתו בעשייה בקואליציה. מעל לפוליטיקה, השקענו הרבה מאוד מאמץ בבניית פלטפורמה אשר שמה דגש על תחומי הליבה במצע של דורון כאשר בראשם דאגה לצעירים ולוותיקי העיר.

דב ודורון שיתפו פעולה בשנים האחרונות באופן הדוק לקידום מיזמים שמוביל משרד האוצר בשיתוף המשרד לשיכון ובינוי ביניהם – התחדשות עירונית, דיור בר השגה, מחיר למשתכן ועוד. בכוונתם של דב ודורון להעצים מיזמים אלו בראשון לציון וזאת, במסגרת המשך דרכו של דורון כיו"ר הועדה לדיור בר השגה בעיר.

במהלך המשא ומתן התקיים קשר רציף עם שר האוצר, משה כחלון אשר הבטיח לסייע בקידום המדיניות לרווחתם של תושבי ראשון לציון. אנו שמחים רבות על תמיכה זו ועל הסיוע בגיבוש ההסכם.

משה כחלון, שר האוצר: ״אני מברך על הסיכום בין דב צור ודורון אוזן. יש לי הערכה רבה לדב צור. מדובר באחד מראשי הערים הטובים בארץ. דורון הוא כוח עולה ומבטיח בהנהגה המוניציפאלית והשילוב הזה בין שניהם הוא שילוב מנצח לטובת העיר ולטובת תושבי ראשון לציון. אנחנו מלווים במשותף מיזמים של מחיר למשתכן ומיזמים חשובים מאוד בתחום שיקום השכונות. ראשון היא חלוצה בתחומים אלה ומהווה מודל מוצלח לערים אחרות. אין לי ספק שהשילוב בין המנהיגות המנוסה של דב צור והכישרון המבטיח של דורון יוכיח את עצמו.״

דב צור, ראש העיר ראשון לציון: "היחסים ביני לבין דורון לא היו חפים מטעויות, אבל פנינו אל העתיד. דורון וסיעתו יהיו שותפים בהנהגה העתידית בראשון לציון. דורון מייצג את המודל הערכי הראוי להנהגה של ראשון. אין לי ספק שדורון מונע מערכים ומתפיסת עולם שכולה נשענת על שירות לציבור ולא על אינטרסים אישיים ובעניין הזה אני גאה שדורון בחר להצטרף אלינו. תושבי ראשון צריכים לדעת שהעיר בידיים בטוחות ואני סמוך ובטוח כי הם לא יפקירו אותה בידי ידיים לא מנוסות".

דורון אוזן: "מה שהנחה אותי בגיבוש ההסכם הוא האחריות הציבורית שלי לתושבי ראשון לציון ולתכנית העבודה שלי. אני שמח כי דב בחר ללכת למהלך הזה מתוך ראיה של שותפות אמתית. במערכת הבחירות נחשפתי להתנהלות מדאיגה מצד קינסטליך. הליכה משותפת אתו היא בניגוד לטובת העיר ואינה מתקבלת על הדעת. למעשה מרגע שהסתיים הסיבוב הראשון התגבשה בליבי החלטה לתמוך בדב לטובת העיר. זה קודם לטובתי האישית. סכום הקנס המופיע בהסכם שנחתם אינו עומד מול החובה לעמוד על עקרונות מוסריים ומול החובה לשמור על האינטרסים של תושבי ראשון לציון.אני קורא לאלפי תומכיי להמשיך לתמוך בי ולהאמין בדרך שלנו. ב – 13.11 מצביעים דב צור, ושומרים על הבית".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here