מאייה מזרחי עצמוני
אז נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה??
נדמה לך ששמעת כבר הכל על בחירות 2021, על המועמדים ועל המפלגות?
הנה משהו חדש: זווית אחרת על המועמדים והבחירות, מובאים בפרשנות נומרולוגית.

הפרשנות הנומרולוגית שלי אינה נסמכת על מקורות, מקורבים, בכירים או סקרים, אלא על שם המתמודד ותאריך לידתו שחיפוש קצרצר בגוגל העלה.

ערכתי מפה נומרולוגית לחלקם הגדול של המתמודדים וזו הפרשנות שלי:
אתחיל עם בנט – מה כבר לא נאמר עליו? אפילו שהוא "חניון". אבל הפעם נראה שזה שונה. נפתלי בנט נמצא בשנה של שיתופי פעולה, שנה בסימן המספר 6, שמביאה כל אדם שנמצא בה, לקבל החלטה בשאלה או ביחס למצב שנמצא בו מזה זמן. במרץ השנה בנט יעמוד בפני החלטה אם להמשיך בדרכו ולתמוך שוב בנתניהו או לעשות בחירה אחרת. לפי הנומרולוגיה, הוא עדיין לא בחר, וזאת סיבה נוספת לכך שנשאר "עמום" ולא אומר את השורה התחתונה אם יתמוך שוב בנתניהו או לא. החלטתו תיעשה לאחר הבחירות.

יאיר לפיד, נמצא בשנה עם הרבה מזל והגנה כפי שמעידה מפתו הנומרולוגית. האפשרות שהדברים מסתדרים הפעם לטובתו אינה בדיה.

מאייה מזרחי עצמוני

מניתוח המפות של שניהם עולה התאמה – קיים חיבור חזק ביניהם, חיבור שקשור בהובלה, בהתרחבות, בהצלחה משותפת, ורק אגו יכול לשבור חיבור כזה. שני האישים יכולים לעבוד יחד, ומשלימים זה את זה בהסתכלותם ובנקודות המבט השונות.

לגדעון סער יש תכונות של מנהיג. הוא שקט ואינטואיטיבי מאד, יודע לנתח את המצבים – מהבחינה הזאת הוא קרוב מאד ליכולת שיש לנתניהו.

גדעון מופנם ולכן מתקבל הרושם של קרירות, אבל המפה הנומרולוגית שלו מעידה שהוא קשוב ואנושי, נוטה לעזור ולתמוך, איכפתי ורגיש לזולת ולסביבה. אפשר להתווכח לגבי האידיאולוגיה, אבל הוא ערכי במלוא מובן המילה.

ירון זליכה נמצא בשנה דינמית מאד מבחינתו, הוא יכול להפתיע ולהיכנס לכנסת או שיפתיע סמוך לבחירות ויודיע על עזיבתו את הזירה הפוליטית. לצד יכולות הניהול הגבוהות יש גם צד של אמביוולנטיות שמקשה על קבלת החלטות, אך ברגע שהוא מחליט – אף אחד לא יכול להזיז אותו מעמדתו ומהחלטתו.

למירב מיכאלי, האישה היחידה שעומדת בראש מפלגה, סיכוי גדול להפתיע עם 8 מנדטים ואף יותר. זה תלוי מאד בקמפיין הבחירות שלה ולמי הוא יופנה. מהמפה הנומרולוגית עולה שגם היא נוטה לחיבורים ולשיתופי פעולה, בתנאי שעומדת בראש או מקבלת הכרה. אפשרות לשיתופי פעולה אחרי הבחירות, היא בהחלט יכולה להוות חלק מהקואליציה.

לגבי מי שהיה התקווה הגדולה של רבים רק לפני שנה, בני גנץ, לפי המפה הנומרולוגית שלו הוא נכנס ב2021 לשנה של רגישות (זאת אגב, לאחר שנה שהייתה אצלו בסימן מנהיגות ופוטנציאל הובלה שלא מומש). ההערכה שלי שיעזוב את הזירה הפוליטית השנה, יתכן שלפני יום הבחירות.

בנימין נתניהו, ראש הממשלה, נמצא בשנה אישית שמאופיינת בסיום (תהליך/מערכות יחסים/קדנציה וכדומה).

ככל הנראה, יעמוד בראש המפלגה שתקבל את מספר הקולות הגבוה ביותר. ינסה להרכיב ממשלה, יתכן ויצליח, אך השנה הזאת 2021 מתעתעת עבורו, היא לא שנה אופיינית. הוא נחלש פוליטית, ומהמפה הנומרולוגית עולה שיתקשה לשחזר את ההצלחה ואולי עד כדי סיום תפקידו כראש ממשלה. יתכן וזה יקרה כבר בבחירות במרץ, שאמנם יקבל את מרב הקולות אך יתקשה להרכיב ממשלה – חודש מאי הוא חודש שמסמל תחילתו של שינוי עבורו, וחודש יוני 2021 בסימן שינוי דרמטי לגביו.

במידה וירכיב את הממשלה יחווה קושי בהתנהלותה, עד כדי בחירות נוספות עוד השנה (2021). הפעם האחרונה שנתניהו היה בשנה נומרולוגית כזאת, הייתה ב-2012. ואכן, ב-8.5.2012 עברה בכנסת הצעת חוק לפיזור הכנסת, אך באותו היום נחתם הסכם עם "קדימה" בראשות שאול מופז, והחוק לפיזור הכנסת בוטל, ונתניהו נשאר בכהונתו.

רבים מאוהדיו מייחסים לו תכונות "מלך", "קוסם" וכו', בשל יכולתו הדרמטית להיטיב את מצבו. כנומרולוגית אני מפרשת זאת ביום הלידה שלו: 21 לחודש. זהו יום לידה עם מעלות רבות, בעיקר הגנה ומזל שעומד לצידו (כמובן לצד חכמה ותבונה שמאפיינות את תאריך לידתו).

גם בסוף 2002 התמודד נתניהו מול אריק שרון ז"ל על הנהגת הליכוד, אך הפסיד בבחירות הפנימיות בהפרש של 24%. במרץ 2003 עם כינון ממשלת שרון, התמנה לתפקיד שר האוצר. אותה האנרגיה ששררה בשנים אלו חוזרת כעת אל נתניהו.

חשוב להבין, שכמו המחזוריות בטבע (שאנחנו חלק ממנו), גם אצל בני האדם קיימת מחזוריות. לפי המחזוריות הזאת, השנה, אין לדעת מה תהיה הסיבה, לנתניהו יהיה קשה להרכיב ממשלה או לנהל אותה לאורך זמן, במידה ויצליח להרכיב.

מה דעתך על הפרשנות הנומרולוגית? יש לה מקום לצד הסקרים והפרשנים הפוליטיים?

שלכם – מאייה עצמוני מזרחי

באתר :  https://mayama.co.il/

ובדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/mayama.co.il/

 

תגובות

תגובות