בשורה משמחת להורים, עיריית ראשון לציון החליטה לסבסד השנה את קייטנות הקיץ לגנים של החברה העירונית ולהפחית בצורה משמעותית את מחירי ההרשמה. המחיר לקייטנה עד השעה 13:00 יעמוד על 675 ₪ במקום 831 ₪ בשנה שעברה. הנחה של למעלה מ-23%.  בנוסף, גם הורים שיירשמו את ילדיהם לשירותי הצהרונים, כלומר קייטנה עד השעה 16:00 או 17:00 ייהנו מהנחה משמעותית. עד השעה 16:00 המחיר יעמדו על 1105 ₪ במקום 1250 ₪ בשנה שעברה ועד השעה 17:00 מחיר הקייטנה יעמוד על 1175 ₪ במקום מחיר של 1350 ₪ שההורים שילמו בשנה שעברה.

ראש העירייה, רז קינסטליך שהוביל את המהלך:" היה לי חשוב להוריד את מחירי הקייטנות ואני שמח שעמדנו בהבטחתנו.  חשוב לי שהילדים שלנו ייהנו בחופש הגדול מתכנים איכותיים וההורים יוכלו ליהנות מראש שקט מבלי לשאת בעול הכלכלי הכבד. מבחינתי זה חלק מהשירותים שכל תושב בראשון לציון צריך וראוי לקבל. אני מבטיח להמשיך ולפעול על מנת להקל ולסייע ככל שניתן בהורדת יוקר המחיה.

ליאל אבן זהר, מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך שהובילה את המהלך יחד עם ראש העיר:" אני שמחה שראש העיר ואני לא ויתרנו על ההוזלה. אני יודעת כמה קשה למשפחות הצעירות בעיר ואנחנו כאן כדי להקל לסייע ככל שניתן בהורדת יוקר המחייה. הילדים ימשיכו ליהנות מפעילות ותכנים איכותיים וההורים יוכלו להוזיל את ההוצאות שלהם בחופש הגדול. נמשיך לפעול כדי להפוך את העיר לטובה יותר עבור תושביה."

ההרשמה לקייטנות תיפתח ביום שלישי (14.5) בבוקר דרך אתר החברה העירונית http://hironit.co.il/?pg=csearch&CategoryID=2307 או במוקד הרישום בטלפון: 03-949966

קרדיט צילום" באדיבות דוברות עיריית ראשל"צ

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here