משבר הקורונה משנה גם את ריהוט הרחוב המוכר. לצד עמודי התאורה, הספסלים ופחי האשפה נוסף ריהוט חדש לרחוב- עמדות בר שעליהן ניתן לאכול.

בעיריית ראשון לציון הבינו כי לאור המציאות החדשה, שנוצרה על רקע התפשטות נגיף הקורונה, יש לשנות את קו המחשבה הידוע לגבי השימושים ברחוב. כיוון שעסקי המזון תלויים על משלוחים ואיסוף עצמי, פינות הישיבה יתנו מענה בהיבט של איסוף עצמי, כך שהתושב יכול לקנות אוכל ממסעדה סמוכה ולשבת לאכול בפינה.

כל פינה מורכבת משלושה מקומות ישיבה ושולחן בר ארוך. באגף תחום דרך המינהל שפ"ע מוסיפים כי הפינה מורכבת מעץ וברזל יצוק חתוך בלייזר.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "נאמץ כל יוזמה שתסייע לבעלי העסקים לצלוח את המשבר. פינות הישיבה אמורות לסייע לשני הצדדים, גם לבעלי עסקי המזון שיותר לקוחות יבחרו לקנות אצלם ומצד שני ללקוחות, שעד עתה היו אוכלים בעמידה או יושבים על מדרכות או פשוט מוותרים ולא קונים".

נזכיר כי לפני מספר חודשים, כשעוד היה ניתן לשבת במסעדות ובתי קפה, קידמה העירייה יוזמה עירונית המאפשרת לעסקים אלו "לגלוש" לשטח הציבורי הסובב את בית העסק כך שיוכלו להציב יותר שולחנות בהתאם לריחוק המותר.

תגובות

תגובות