בר 24 הושק במטרה לגעת בכל הקהלים בישראל !!! הבר כולל מגוון ארוחות בריאות , קינוחים מפנקים , משקאות אנרגיה בטעמים קייציים ועוד…

וזה מה שתקבלו שם מצוות המאמנים שמנהל את המקום :״דרך הבר בריאות אנחנו מצליחים להראות לקהל לקוחותינו שאפשר לרדת במשקל ועדיין להתפנק בקינוחים מטורפים שבחוץ כנראה היו עולים להם בהרבה קלוריות!
כחלק ממעטפת האתגר שלנו אנחנו מעניקים מאמן אישי שמלווה את לקוחותינו למשך כל התהליך , תזונה נכונה ובניית הרגלים חדשים לאורח חיים בריא , קבוצות וואטסאפ & פייסבוק סגורות לתמיכה נוספת על ידי מאמנים נוספים , הענקת טיפים בתחום התזונה , מעקב שקילות שבועי , חוברת מתכונים , רשימת קניות לסופר , אימונים קבוצתיים ע״י מאמנים מקצועיים שעיקרם להאיץ לנו את התהליך , להכניס בנו אנרגיה מטורפת וכמובן את השוס החדש שלנו – בר הבריאות שמאפשר לנו להנות מארוחות קצת שונות וסופר בריאות! רק עד 200 קלוריות לארוחה , מעל 21 סוגי ויטמנים & מינרלים , 20-24 גרם חלבון והכי חשוב! זה טעים בטירוף.

כמובן שאנו נוגעים בכל המטרות!
ירידה במשקל
פיקוח ושמירה על המישקל
עלייה במסה
תהליך חיטוב
והכי חשוב בונים קהילה אקטיבית ובריאה יותר!
אז הדור הבא של מועדוני התזונה בישראל הגיע ! הסניף הראשון פתוח לקהל הרחב וכבר עכשיו יש לכם אפשרות להיות חלק מקהילה מדהימה .

לאירוע הפתיחה הוזמנו לקוחות רבים ומרוצים שסיפרו על הצלחותיהם לקהל הרחב שהגיע ומילא את המקום האנרגטי עד אפס מקום. הבר הפעיל סיפק שפע של שייקים וקינוחים מדהימים לצד מוזיקה קצבית ואווירה שרק בר בריאות יכל לספק.

הבר פתוח כל יום מהשעה 10:00-22:00 ובימי שישי תוכלו להגיע לבר 24 ולהנות מקבלת שבת מיוחדת שמתקיימת בשעה 12:00 – מוזיקה טובה , קוקטיילים קייציים , ארוחות בריאות וקינוחים מטורפים והרבה פאן!!!!

איפה? יוסף לשינסקי 27 מערב ראשון לציון

24Bar_rishonlezion

תגובות

תגובות