תשלום לחיסון השנתי יתאפשר בהודעה שתשלח אליכם לטלפון הנייד ללא שימוש בניירת * ראשון לציון היא העיר השנייה בכמות התושבים המחזיקים כלבים ברישיון וחיסון בתוקף * וגם: לקראת החורף, המלצות השירות הווטרינרי לשמירה על בריאות בעלי החיים בעונה הקרה בשנה

השירות הווטרינרי העירוני השיק שירות זימון לחיסון הכלב באמצעות מסרון (SMS). בחודשים הקרובים תשלח הודעה לבעלי הכלבים כחודש לפני שיפוג הרישיון שניתן שנה קודם. בהודעה עצמה יופיע קישור לתשלום עבור חיסון הכלבת ורישוי הכלב כך שלא יהיה צורך עוד לבזבז זמן מיותר בהמתנה לתשלום הרישוי והחיסון בבנק וכן יתייתר הצורך בשימוש ניירת.

בעליו של הכלב, ששילם עבור החיסון והרישוי, יוכל להגיע לשירות הווטרינרי העירוני או לכל מרפאה וטרינרית בעיר, לחסן את הכלב ולקבל במקום רישיון. יש לציין כי עבור האוכלוסייה הבוגרת אשר מתקשה לעיתים להתמודד עם חידושי הטכנולוגיה, השירות הווטרינרי ימשיך לשלוח הזמנות מודפסות. נציין עוד כי כל מי שמעוניין להמשיך ולקבל הודעה מודפסת, יוכל לבקש זאת.

מהלך זה הוא צעד נוסף במסגרת מדיניות העירייה להיפרד מהשימוש בנייר מצד אחד ומצד שני להקל ולהנגיש את המידע דרך מגוון פעולות שמקצרות את זמן ההמתנה.

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה במידת ישראל אולם השנייה בכמות התושבים המחזיקים כלבים ברישיון וחיסון בתוקף. כל שנה מחוסנים כ-12 אלף כלבים בעיר. רמת החיסון וההחזקה ברישיון בראשון לציון היא מן הגבוהות בישראל.  כ 40% מהכלבים מחוסנים בשירות הווטרינרי ו60% במרפאות ווטרינריות פרטיות. זאת בין היתר בזכות פעילות של הנגשת השירות, הסברה ואכיפה מטעם גורמי העירייה, בהם שירות הווטרינרי העירוני, החברה לביטחון וגורמים נוספים. מועדי החיסון בשירות הווטרינרי בראשון לציון הינם בימי שני בין השעות 16:00 – 18:00 ובימי חמישי ושישי בין השעות 09:00 – 11:00 . בתיאום מראש ניתן להגיע ולחסן את הכלב גם ביתר שעות הפעילות של השירות הווטרינרי.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here