שבוע גדוש באירועים לפנינו, קיבצנו עבורכם מספר אייטמים בולטים מהביצה המקומית שלנו, נשמח לקבל ממכם למדור גם תמונות שוות עם סיפורים מקומיים לפרסום למייל הבא: Rishon.magazine@gmail.com‬, נא להשתמש במייל זה גם לבקשת מנוי חינם של המגזין למייל האישי…קריאה נעימה !!

אבי קקון ועדי זהר


בעקבות ההסלמה בדרום והאזעקות לצערנו גם בראשון לציון נחשף ראש העיר רז קינסטליך לתקשורת הארצית והמקומית כאשר דיווח ממש מהשטח ונראה מדלג בין שכונות ורסיסי טילים לא עלינו …. גם זה חלק מהתפקיד !!


אריה צ'רנר הוא שחקן תאטרון, קולנוע וטלוויזיה ומדבב ישראלי מאוד מוערך, עד כמה, תשאלו את מי שליהק אותו לתפקיד "אלוהים" בהצגה של ענת גוב "אוי אלוהים", אך אבוי, השבוע בעקבות ההסלמה בדרום בוטלה הצגה שלו למרות התואר הקדוש שקיבל, אבל זה לא מונע ממנו לעקוב באדיקות להתפלל להצלחת קבוצתו האהובה מכבי ראשון בכדורסל, מה שלא עוזר לה ממש במפעל האירופאי (-:


אם במכבי ראשון עסקינן אז איך אפשר להתעלם מהאוהד הכי צבעוני ורבגוני שלה, שמרים את היציע עם קעקוע חשוף של גוש ד'. שי פוקסיניאנו גם מוכר מאוד ברשתות כשהוא מעלה בקצב מסחרר תמונות קורעות מחיי היום יום עם ילדיו, כדי לכם לעקוב כי אנחנו כבר מזמן עליו…


עוד אוהד אבל מתחום אחר הוא מעצב השיער מירו שומר מעצב השיער מראשון לציון ומדריך חברת פיוז’ן ישראל . מירו לקח פסק זמן מהעבודה כדי לשלב עבודה ופלז'ר כשטס הישר לפריז להעביר הדרכה בנושאי כימיה והחלקות שיער של חברת פיוז’ן העולמית – שאפו על המעצב הבינלאומי שלנו….


לאחר פתיחת המקום החדש: ג׳מלי פורוש, חמארה של בשר ויין כשר, טל גולי מבעלי המקום יצא לרענון קטן בבוקרשט עם ריטה בת זוגתו.


את ריטה בפני עצמה תפסנו השבוע מדגמנת בחנות סטודיו החדשה של המעצבת ״יעל גולי פרץ״, ריטה מורה לריקוד (contemporary) לאחר תואר שני באנגליה, מלמדת גם אצל לימור שולב ויודעת לשלב יפה כמו שאתם רואים בין 2 העולמות..


חגית גביזון מאמנת כושר ותזונה לאורח חיים בריא מטעם חברת Herbalife nutrition , השתתפה לאחרונה בבית ספר למפקחים מטעם החברה חגית מובילה בראשון לציון את אתגר 90 הימים ובקרוב יפתח מועדון חדש 24fit challenge חכו לעדכונים ….תפסנו אותה באירוע vip בקיסריה מטעם החברה….


אליקו השדרן האגדי של 91FM עזב השבוע את עירנו וקפץ לכנס התקשורת השנתי באילת בכדי לדבר על מוסיקה ברדיו, על אמנים צעירים שהתגלו ברדיו לאחרונה ועוד….וכמובן דאג לנו לסלפי בזמן ההמראה…


למי שיוצא לעקוב אחרי דף האינסטגרם של מורה הנהיגה וההיטקיסט ערן הירשפלד בטח שם לב למבול התודות ותמונות ההקדשה מתלמידיו שעוברים טסטים בקצב מסחרר…הטסטרים עוד לא עלו על השיטה שלו, כנראה השילוב עם הראש ההיטקיסטי מפצח את הנוסחה שגורם להם לא לעמוד בקצב…


ליטל אסיף (משמאל) שמאושפזת בבית החולים תל השומר לא מפסיקה לשמור על מורל בריא, ולא מפסיקה לתעד את התהליך אותו היא עוברת ואת כל המבקרים הרבים שעוטפים אותה באהבה גדולה, המדור שולח את אהבתו ואיחולי ההחלמה המהירים לליטל ומצפה לה עם המדור הסטירי החדש במגזין של ראשון לציון…


חוגגים יום הולדת לעוזרת מ״מ וסגן ראש העיר, מוטי עג׳מיהדר שרוני בנוכחות הבוס ועובדות עירייה. המון מזל טוב והמשך עזרה לתושבים בנושאים שונים ומגוונים.


ונחתום בעוד מסיבת יום הולדת והפעם של יקירת המדור שלנו שירלי אלקובי שחגגה עם החברים והמשפחה… ומפה אנו מאחלים לה עוד המון שנות אושר, בריאות ונחת ונאמר אמן ….

 


זהו זה להשבוע….נשמח לקבל ממכם למדור גם תמונות שוות עם סיפורים מקומיים לפרסום למייל הבא: Rishon.magazine@gmail.com‬, נא להשתמש במייל זה גם לבקשת מנוי חינם של המגזין למייל האישי…קריאה נעימה !!

 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here