שבוע גדוש באירועים לפנינו, קיבצנו עבורכם מספר אייטמים בולטים מהביצה המקומית שלנו, נשמח לקבל ממכם למדור גם תמונות שוות עם סיפורים מקומיים לפרסום למייל הבא: Rishon.magazine@gmail.com‬, נא להשתמש במייל זה גם לבקשת מנוי חינם של המגזין למייל האישי…קריאה נעימה !!

יקירנו שגיא פלדמן ובת זוגו סיגל רוטמן בדרך לחופה עוצרים ברבנות , השניים ממסדים סוף סוף את תקופת החברות המאושרת בחתימה עם עדים ברבנות של חולון…שגיא הוסיף את התואר חתן לצד התואר סופר בקורות החיים שלו. המדור מאחל לזוג המקסים שנים רבות של אהבה חברות ואושר…


ואם בהתרגשויות עסקינן, קבלו את הנרגשת במיוחד, חגית שפי גביזון שהגשימה חלום ופתחה את מועדון 24fit challenge בראשון לציון, מועדון תזונה וכושר בבעלותה והיא נרגשת מכל רגע …


מוטי עגמי, מ"מ וסגן ראש העירייה ביקר את עובדי החברה המרכזית למשקאות והפצה שהגיעו לשפץ את מבנה מרכז היל"ה במזרח העיר ושיבח את עבודתם. כמה כיף לראות שיתופי פעולה כאלו בעיר שלנו! יישר כוח לכל העוסקים במלאכה!


הסטנדאפיסט, השחקן והבדרן רוני ששון וכוכבת הילדים הילה הכל יכולה נפגשו לסיעור מוחות, משהו מתבשל שם וזה מריח טוב ….תשובות בקרוב !!


הפייסבוק מגלה לנו על הבחירות לחופשות של עובדי החברה העירונית..המדור גילה כי ריקי שטרולי מנהלת תחום תרבות יצאה לחופשה לפני תחילת העונה החדשה של "לגלות תרבות" ששקדה עליה ימים כלילות ….מגיע לה, לא?


הג'ודוקא שלנו פיטר פלצי'ק מסיים באכזבה את התחרות האחרונה לעונה טורניר המאסטרס בסין עם הדירוג החמישי ועם טעם של החמצה אבל גם עם המון תובנות חשובות להמשך הדרך!


ההחלטה להשעות את הספורטאים הרוסים לארבע השנים הקרובות מתחרויות הספורט בעולם, כולל מהמונדיאל ומהמשחקים האולימפיים, עשויה להשפיע מאוד גם על הספורטאים הישראלים ואפילו על ההישגים שלהם. לפחות לקראת הקיץ הקרוב – ההחלטה עשויה להזניק את לינוי אשרם שלנו לעבר מדליית הזהב האולימפית בטוקיו 2020….אמן !!


דניאל סמוכה לקח פרק זמן קצר לנוח מחיי הלילה הסוערים בעיר ויצא לחופשה משפחתית ביבשת אמריקה ושלח למדור תמונה למזכרת ממפלי הניאגרה הקנדים שהוא מעיד עליהם כאנשים נחמדים ומקבלי פנים – אחלה קנדה!


בזמן שאנחנו כאן בראשל"צ מכינים את עצמנו לחורף השכילה ליאת סלמון להישאר בעונה הנכונה ופשוט להחליף קורדינטות על המפה, להישאר עם הגרדרובה של הקיץ ולנפוש בפונטה קאנה ברפובליקה הדומיניקנית שבאיים הקריביים ולשחרר סרייה של תמונות מדהימות שלמדור היה מאוד קשה לבחור לכם …אז פשוט הכנו קולאז'


ואי אפשר לסיים ללא אייטם מהביקור של ראש הממשלה שלנו, מר ביבי נתניהו שהגיע לבית משפחת ימין למפגש תומכים נלהב בניצוחו של ח"כ דוד ביטן תושב העיר, לאחר השירים והנאומים התפנה ראש הממשלה לסדרה של תמונות עם תושבים ובעיקר תושבות נלהבות שלא יכולנו להתעלם גם פה מהמבחר ונשאר לנו רק לעשות קולאז' למזכרת עם דבורה פרץ, איריס חזן ואיריס כהן ….


 

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here