שבוע גדוש באירועים לפנינו, קיבצנו עבורכם מספר אייטמים בולטים מהביצה המקומית שלנו, נשמח לקבל ממכם למדור גם תמונות שוות עם סיפורים מקומיים לפרסום למייל הבא: Rishon.magazine@gmail.com‬, נא להשתמש במייל זה גם לבקשת מנוי חינם של המגזין למייל האישי…קריאה נעימה !!

עדי זהר


נתחיל מ בת עירנו והתלמידה, יסמין קובלנקו– אלופת הארץ, מוסקבה ושוויץ בקראטה לבני נוער שהתכבדה בחלוקת מלגות מעיריית ראשון לציון לספורטאים מצטיינים. בתמונה: עם ראש העיר, רז קינסטליך, חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, איתן שלום וחבר המועצה ומחזיק תיק הקליטה (שהוא גם המאמן שלה), יבגני ברחמן.


המשנה לראש העיר, סורין גנות אוחז בתואר "נוסע פלטינה" של אל על, וכאחד כזה הוזמן לטיסת הפרידה ממטוס הג'מבו האגדי של החברה ויש כמובן תמונה עם רעייתו, אורה.


הפעיל החברתי, זיו נחמה, עשה ערב מדהים בהוסטל "בית מיכל" בנחלת יהודה ביחד עם חבריו לקבוצה "עושים טוב לקהילה" עם הופעה של אומן הילדים "דור הגיבור" כדי לחגוג לדיירי חודש אוקטובר יום הולדת מרגש וכייפי. כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה ומזל טוב לחוגגים.


קבלו מפגן יופי של שתיים מבנות עירנו, דנה פרידר ואלין לוי שמככבות בקמפיינים שהאחת מצטלמת בארץ והשנייה בקמפיין בבירה הצרפתית פאריז, ולנו נשאר רק לפרגן….


אמו של השף משה שגב, ג׳ולי תושבת העיר הולכת בעקבות הכלה המפורסמת, סנדרה רינגלר ומוכרת תכשיטים מיוחדים ובגדים מדליקים יד שנייה שהיא מלקטת במיוחד.

המכירה הקרובה בשבת 09.11.2019 בין 10:00-17:00 בגן שורק 22 לפרטים נוספים: 052-2539443 ואנחנו בטוחים שתהנו מהחוויה 🤩


עיריית ראשון לציון נפרדה השבוע מראש מינהל קהילה, דפנה כרמי שקורי, שהתמנתה להיות מנכ״לית נעמ״ת ראשון לציון. תודה רבה על העשייה למען תושבי העיר ובהצלחה בתפקיד החדש!


המשנה לראש העיר, איתי מתתיהו נפגש עם איזי כנען, מנהל עמותת יעלים ונילי מארגון עטופים באהבה למען חיילים עצמאיים במטרה ליצור שת"פ לחיילים על ידי מתן כלים להתמודדות עם חיי היום יום. כל הכבוד ובהצלחה במיזמים החשובים הללו!


חברת המועצה ומחזיקת תיק בריאות הציבור, אילנית הרוש יזמה הרצאה מעוררת השראה על המאבק בהשמנה כחלק מסדרת הרצאות "בריאות על הבר" בהנחיית לימור חיים מתיתיהו, הייטקיסטית לשעבר שבהרצאתה מנסה לחלוק את סיפור ההצלחה שלה ולהניע אחרים ואחרות להצליח גם.

בתמונה (מימין לשמאל): ראש אגף קיימות וסביבה, מירב שבתאי בלחסן, מנהלת פורום ראשון לציון שלי, עדי זהר, המנחה לימור חיים מתתיהו וחברת המועצה, אילנית הרוש.


חברת המועצה, הדס הכהן, חגגה יום הולדת וראש חודש בשכונת ״אשלים״ עם סעודה חגיגית על טהרת הנשים עם זמרת, מיכל בידא והרצאה נורמולוגית. המון מזל טוב והמשך עשייה למען העיר.


הסופר הראשוני, אלירן דיין, מנסה להוציא את ספרו החדש "חיי כלב" באמצעות מיזם הדסטראט. הספר מתאר את הקשר בין האדם לחברו הטוב ביותר ואת הסיפורים הקטנים ולעתים הנשכחים בחיים זה לצד זה. כל מי שגידל או מגדל כלב או כל בעל חיים אחר יוכל למצוא עצמו מזדהה עם הסיפורים.

לתמיכה בהוצאת הספר הרביעי של דיין לאור היכנסו ללינק: http://bit.ly/33TaxlQ


ראש העיר, רז קינסטליך וסגניתו, ליאל אבן זוהר יחד עם המרכז הרפואי ע״ש שמיר (אסף הרופא) ציינו את חודש המודעות לסרטן השד וקראו לכל הנשים באשר הן להיבדק ולמנוע את המחלה. חשוב מאוד וכל הכבוד על היוזמה…


עידן מזרחי, המשנה לראש העיר, נמצא בכנס הבינלאומי השנתי בסין לחדשנות ופתרונות טכנולוגים במרחב הציבורי עם 40 נציגים ממדינות שונות. כל הכבוד לו על הייצוג המרשים של מדינת ישראל ועירנו.


המשנה לראש העיר, אסף דעבול טס למרוקו לחתונת בת של חבר והגיע לקבר רבי שלמה בן לחנס בישוב הוריקן ובירך את כל תושבי ראשון בבריאות, אושר, הצלחה, שלום בית ופרנסה טובה. מאחלים לו חזרה את כל הברכות ושיעשה חיים וישוב עם כוחות מחודשים.

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here