מהי בכלל תחזית נומרולוגית?

כולנו מכירים את ההורוסקופ – התחזית האסטרולוגית בעיתונים ובמגזינים בסופי השבוע. בעוד ההורוסקופ מסתמך על האסטרולוגיה (תורת הכוכבים), הנומרולוגיה (תורת המספרים) מסתמכת על הנתונים האישיים של כל אחד ואחת: שם ותאריך הלידה. כמו שעורכים מפה אסטרולוגית, עורכים גם מפה נומרולוגית.
הנומרולוגיה היא תורה עתיקה, ששורשיה ביהדות. על פי תורה זאת, לפי שם ותאריך לידה אפשר לכוון ולהדריך את האדם להצלחה בכל תחום בחייו.
בייעוץ נומרולוגי אישי אני עורכת מפה אישית לפי שם ותאריך הלידה. בתחזיות היומיות, השבועיות והחודשיות – כמו זאת שלפניך, אני מסתכלת על המפה הנומרולוגית של מדינת ישראל ושואבת ממנה את הנתונים. כן, גם למדינה יש מפה נומרולוגית – בהתאם ליום הקמתה.

השנה הנומרולוגית של מדינת ישראל
מבחינה נומרולוגית ישראל נמצאת בשנה נומרולוגית של קבלת החלטות שעוכבו זמן רב, לפחות בשנתיים האחרונות. זוהי שנה שמתאימה לגישור, ליישור ההדורים בין המגזרים השונים. זה תהליך, שיקח עוד זמן, אבל כאן זה מתחיל. זהו חודש שבסך הכל, עבור מדינת ישראל והישראלים, שומר על הסטטוס הקיים ואפילו מזמן בניה מחדש ורה-אורגניזציה בתחומים רבים, גם במסחר.
תחומים קשורים בממסד ובמוסדות יתעוררו לקבלת תשובות בחודש זה. יתכן שעוד קודם, ראשי הממשלה ינווטו לארגן מחדש את הסדר והקשר הקיים בין האזרח למוסדות המדינה והשלטון.

הקורונה

מאייה עצמוני גבאי

הקורונה – לא מתעצמת החודש, לא צפויות הגבלות רחבות, מלבד עטיית מסיכות. יתכן שנחזור לתו הסגול בערים שיוכרזו "אדומות" או " כתומות".
ההתפרצות המחודשת של הקורונה כפי שאנו צופים בה כעת צפויה לדעוך עד חודש אוגוסט 2021 או במהלכו.

מבחינה פוליטית
נראה שממשלת השינוי תצליח להחזיק מעמד למרות הכל. לא צפויים ויכוחים סוערים או אי הסכמות שיביאו לפירוק הקואליציה.
זהו חודש עם פוטנציאל גדול לחתימה על הסכמים והסדרים, ככל הנראה עם חמאס.
פוטנציאל גדול להתקדמות עד כדי החזרת השבויים וגופות החיילים שנמצאים בידי חמאס בעזה. יתכן ויוחזרו כבר החודש או שתעשה התקדמות לקראת החזרתם בעוד כחודשיים.

מבחינת יחסי החוץ
בתחזית השנתית שלי בדף הפייסבוק מתאריך 3.1.21 לגבי שנת 2021, כתבתי שנשיא ארה"ב ביידן לא יתייחס לעומדים בראש המדינה במחצית הראשונה של השנה, עד הקיץ. ואכן כך קורה. כעת לפי דיווחים של פרשנים פוליטיים בארץ ובארה"ב ביידן וממשלו מקיימים שיחות והתייעצויות עם ראשי המדינה. ביוני ביקרו בבית הלבן נשיא המדינה היוצא רובי ריבלין, נזכה לתמיכת ארה"ב בהגנה על עצמנו ובתהליכים שעשויים להיות גם סביב ההסכם שיחתמו מדינות המערב עם אירן.

חדש!
מהשבוע הבא אענה כאן על שאלות ואכוון לפי הנומרולוגיה בכל תחומי החיים: תעסוקה וקריירה, מה מסלול הלימודים המתאים לך, זוגיות, מעבר מגורים ועוד.

אפשר לשלוח אלי שאלות עד יום שלישי 6.7.21 בערב, באתר:
https://mayama.co.il/
באתר תוכלו לקרוא גם על המפה הנומרולוגית, פרשנויות ותחזיות. מחכה לשאלות שלכם

לדף הפייסבוק לחצו כאן

תגובות

תגובות