תחרות גביע האיגוד הסתיימה בהצלחה רבה עבור שחייני מכבי ראשון לציון Seals. זאת הייתה התחרות הראשונה העונה בבריכת 50 מטר ופתחה את עונת הקיץ עבור השחיינים.

בתחרות השתתפו 28 שחייני הנבחרת הבוגרת . למרות התקופה האחרונה : סגרים, תוכנית אימונים מצומצמת מבלי יכולת להתאמן בבריכת 50 מטר אלא רק בריכה חצי אולימפית, שחייני האגודה התעלו על כל המכשולים ושחו מצוין.

השחיינים הבולטים אשר צלחו לחזור על הישגים מדהימים ואף שיאי אגודה חדשים הינם:
קרן אייזברוך הצעירה, סטפן אומלצ'נקו וניק רוזנברג.

ניק רוזנברג, קרן אייזברוך וסטפן אומלצ'נקו

ניק רוזנברג: "שחיתי 200 מטר גב אחרי שנתיים שלא שחיתי את המשחה הזה על ארוכה ואחרי שנה שלא התאמנו על ארוכה בכלל בגלל הקורונה והסגרים. מהתוצאה עצמה אני די מרוצה . תמיד כיף לעשות שיא אגודה ולדעתי יש לי עוד לאן להשתפר ויש לי עוד הרבה עבודה."

סטפן אומלצ'נקו: "התרגשתי מאוד לפני התחרות, אני שמח ששברתי את השיא כמו שתכננתי אחרי הרבה זמן שלא שברו אותו. מתכנן לעבוד חזק יותר ולשפר אותו ושיאים אחרים בהמשך.

קרן אייזברוך: "מאד התרגשתי לפני התחרות. שמחתי לשפר את שיא האגודה ב400 מעורב אישי . למרות שזה השיא שלי מלפני היה לי חשוב לראות את מגמת השיפור ואחרי שיחה עם המאמנת שלי הבנתי שיש לי עוד הרבה דברים לשפר ואני בטוחה שאחרי שאתחיל לעבוד עליהם ולהתחזק אשפר שוב את השיא."

ניק רוזנברג עם שיא אגודה ב-200 מטר גב בזמן של 02:08.22, סטפן אומלצ'נקו שבר שיא אגודה  ב- 50 מטר גב, סטפן שבר שיא אגודה של אבידן ברק מלפני 9 שנים. וקרן אייזברוך, עם שיא אגודה ב-400 מעורב אישי בזמן של 05:07.45.

המאמנת יעל אשכנזי בתדרוך עם קרן אייזברוך לפני שבירת השיא

 

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ישר כוח לשחייני נבחרת השחייה שלנו, שבשנה רווית סגרים ששיבשה את תוכנית האימונים שלהם, הצליחו לקצור הישגים מרשימים ולהביא כבוד גדול לעיר. אין ספק שיש עתיד ורוד מאוד לענף השחייה בראשון לציון".

אלי פולק מנכ"ל החברה העירונית: "ענף השחייה מנוהל ע"י חטיבת הספורט בחברה העירונית, בתקופת הקורונה נאלצנו לסגור את בריכת השחייה והשחיינים הושבתו לפרקי זמן משתנים. יחד עם זאת, ולמרות ההשבתה, בזכות צוות מאמנים מעולה בראשותה של המאמנת הראשית יעל אשכנזי הצליחו שחייני האגודה לעשות קאמבק וקצרו הישגים נפלאים. ברכות לשחיינים ולצוות המוביל."

אריק ז'מייטיס, מנהל חטיבת ספורט וקהילה: "באופן עקרוני האגודה בשנים האחרונות עוברת שינוי מאוד מאוד יסודי ברמה מאוד מקצועית, עיריית ראשון לציון והחברה העירונית השקיעו בשדרוג הבריכה בשיכון במאות אלפי שקלים כגון מקפצות, תאורה, נוספו מסלולים, נתנו עוד שעות מים בבריכה בנחלת , וכמובן בעזרת העבודה הקשה של אגודת השחייה של מכבי ראשון לציון בניהולה המקצועי של המאמנת הראשית יעל אשכנזי ובהובלה של חן שניידרמן מנהל הבריכה על העבודה האינטנסיבית היום יומית בכל בתחום ובעיה ואנו רואים בזכותם את ההתקדמות, ההישגים והתוצאות המעולות. ואני בטוח שההשיגים האלה הם רק ההתחלה ושעוד נשמע על אגודת מכבי ראשון בשחייה עוד רבות."

נבחרת השחייה של אגודת מכבי ראשון עם המנהלת המקצועית יעל אשכנזי

יעל אשכנזי, מנהלת מקצועית ומאמנת ראשית:" כעת פנינו לשתי מטרות נוספות קרובות, האחת בתחילת מאי תחרות קביעת קריטריונים לקומן- אליפות מדינות אגן הים התיכון. ובחודש יוני תחרות הטריילז. בהמשך בחודשים יולי ואוגוסט תתקיים אליפות המדינה לנוער ובוגרים. אני רוצה לברך את שחייני הנבחרות שביחד צלחנו שנה לא פשוטה מלאה באתגרים חדשים. עם הרבה אמונה בדרך ואמביציה הצלחנו לחזור מחוזקים, מעריכים יותר וטובים יותר."

חן שניידרמן, מנהל מרכז הספורט ובריכת השחייה שיכון-המזרח, מנהל אדמיניסטרטיבי מכבי ראשון לציון שחייה
ממונה על פרוייקט מפעל השחייה העירוני: "ראשית זו ההזדמנות להודות לכל מי שתומכים ודוחפים אותנו להגיע להישגים הללו, מראש העיר רז קינסטליך, דרך אלי פולק המנכ"ל, אריק ז'מייטיס מנהל החטיבה אסי דרעי מנהל אגף הספורט וכמובן ליעל אשכנזי, המנהלת מקצועית שדווקא בתקופה מאתגרת זו הוציאה מלימון אחלה לימונדה, הישגי המועדון לא מובנים מאליהם וכל זאת בשל עבודה קשה, אמונה ונחישות. בהזדמנות חגיגית זו אני מזמין את דור העתיד להגיע ולהירשם לחוגי הקיץ הקרבים ולחוגים השנתיים שלנו שמהם מגיעים לנבחרת ולהישגים כמו של ניק, סטפן וקרן."

תגובות

תגובות