המוזיקאי יגאל בשן הלך היום לעולמו, והוא בן 68. הזמר נמצא מת בביתו שבתל אביב בשעות אחר הצהריים. משפחת בשן מסרה: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על לכתו של אהובנו יגאל בשן. איש משפחה חם ואוהב. אמן ויוצר". פרטי ההלוויה יימסרו בהמשך.

יגאל בשן נולד בספטמבר 1950 בראשון לציון. כבר בגיל 15 הופיע עם שלומית אהרון, חברתו לכיתה, בצמד "יגאל ושלומית". השניים אף ביצעו מספר שירים שהושמעו ברדיו אך לא הוציאו אלבום. בגיל 17 שיחק בשן במחזמר "איי לייק מייק" לצד שולה חן וחברו הטוב מוטי גלעדי, אשר עזר לו לבחור ולשנות את שם משפחתו לבשן באותה שנה (במקור שמו היה בשארי). בשנת 1968הוציא בשן את תקליטון הבכורה שלו ושנה לאחר מכן זכה בשן ב"פרס כינור דוד".

רוצים לדעת מה קורה בראשון לציון 24/7: הצטרפו לדף הפייסבוק

עם שחרורו מהצבא בשנת 1972, הוציא בשן את האלבום "להשתחרר". באותה השנה נשא בשן לאישה את מיקה מרידור, יוצאת להקת פיקוד מרכז, בתו של השר וחבר הכנסת יעקב מרידור, אז צלמת וכיום מעצבת אופנה. לזוג נולדו שני ילדים.

בשנת 1974 כיכב בשן בסרטו של ג'ורג' עובדיה "שרית". באותה השנה הוציא את האלבום "קפה אצל ברטה" ושיר הנושא הפך ללהיט וחודש על ידי "הנשמות הטהורות". בשנת 1975 הוציא בשן את האלבום "יגאל בשן וחברים טובים". השיר המפורסם ביותר באלבום היה "יש לי ציפור קטנה בלב", אשר הלחין בשן למילים שכתב יחד עם יוסי בנאי, ונחשב לאחד משיריו הידועים ביותר עד היום.

לפרסום באתר אנא פנו במייל ל- Rishon4u.co.il@gmail.com
או לנייד 054-6665993

קרדיט צילום – יאור קסון באדיבות פדי הפקות
קרדיט כתבה –

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here