מסר חריף שיצא היום מדוברות הנהגת ההורים הארצית כאן לפניכם:

הנהגת ההורים הארצית דורשת מממשלת ישראל ושר החינוך להכיר בכישלון החרוץ של הלמידה מרחוק, לבטל לאלתר את חופשת הקיץ בחודש יולי ולקיים את בית הספר של החגים בשבועיים הראשונים של אוגוסט.

הלמידה מרחוק במתכונתה הנוכחית היא בדיחה עצובה שלא נבחנה לעומק, נראית מצוין במצגות אבל לא פרקטית בשום דרך או יישום הלכה למעשה ומעבירה בפועל את נטל ההוראה בבית על כתפי ההורים, שצריכים גם לעבוד מהבית.

ככל שדרישתנו לא תתקבל, אנו דורשים לאפשר לחלופין וכתנאי להמשך הלימוד מרחוק לארגן מיידית מחשב לכל ילד ולא נסכים בשום מצב לסנקציות בגין אי רישום נוכחות תלמידים.

אנו דורשים מממשלת ישראל ושר החינוך לבטל את החופש הגדול בחודש יולי ולהפעיל את הגנים באופן מלא גם בשבועות אלו. הלמידה מרחוק תמשיך כפיילוט בלבד על מנת להתאים את המערכת. בתקופת הפיילוט ינתן דגש על הפן הרגשי חברתי, הגננות ידברו עם הילדים לפחות פעמיים בשבוע ולאחר תקופת פיילוט בת שבועיים תבוצע הערכה מחדש של הפרויקט.

בנוסף, אנו דורשים מממשלת ישראל ושר החינוך להכיר בכך שהלימוד מרחוק לא ישים כלל בגנים ובכיתות הנמוכות ובשורה התחתונה להכיר בכך שההורה לא היה ואיננו מורה. נקודה.

אנו דורשים להחזיר ללימודים בבתי הספר את הילדים עד כתה ג׳ במתכונת של קבוצות קטנות בשלב הראשון, והחזרה מיידית ללימודים בקורסים מזורזים לתלמידי התיכונים שניגשים לבחינות הבגרות. הכל תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

לא נהסס להניף דגל אדום מול הזלזול הבוטה וחסר ההתחשבות וההבנה בציבור ההורים במדינת ישראל.

הנהגת ההורים הארצית

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here