לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

שם מלא: בובה לוי (44) משפטנית, מתמחה במשרד המשפטים- בסיוע המשפטי מחוז מרכז. בובה גרושה ואמא ל- 4 ילדים מדהימים ונדירים, מגדלת דור רביעי בעיר. נולדה בראשון לציון ולמדה בבית הספר "ישורון" ולאחר מכן במקיף הדתי מקיף ב', שירות לאומי בבית החולים אסף הרופא.

עדי זהר: בחרתי בבובה לוי כי היא אישה חזקה שנלחמת על הדברים שהיא מאמינה בהם גם אם זה לא מוצא חן בעיני כולם. הדאגה שלה לחלש ובמקרה שלה לאימהות חד הוריות מעורר השראה ומה שעושה אותה לאחת הנשים המשפיעות בעירנו.

מה מחבר אותך לראשון לציון?
"כאן ביתי פה אני נולדתי" נולדתי, גדלתי, חונכתי וממשיכה לגדל את ילדיי בראשון לציון.

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום שלך?
התגרשתי בשנת 2010 ואז נחשפתי לראשונה מורכבות ולמחסומים שעומדים בפני אימהות חד- הוריות, כבר אז הבנתי שאני לא מוכנה לשבת מהצד ולהביט לעיוות בעיניים. יחד עם שותפתי גלית נחום מיוקנעם הקמנו את ארגון "הקול הנשי", מאז ועד היום אנו פעילות בשינוי חוקים, וועדות, העלאת המודעות, רוב פעילותנו היא הוצאת נשים וילדים ממעגל האלימות, ליווי לפני בתוך ואחרי הגירושין, עזרה בסלי מזון, ציוד, אוזן קשבת , חיבוק חם, לא פעם הכנסתי אלי הביתה נשים וילדים שלא יכולים ללכת למקלט לנשים מוכות מפאת גיל הילד ונתתי קורת גג למספר חודשים עד אשר האימהות הצליחו לעמוד על הרגליים ולצאת לדרך חדשה , ליווי נשים לדיונים, לוועדות, הפעילות ענפה ואני פועלת בכל נושא שקשור לאימהות וילדים ולשיפור חיי ילדי הגירושין.

עד היום, עשור לפעילות זכיתי לעזור ולהציל אלפי נשים וילדים כל פעילותי היא התנדבותית, הנייד שלי פתוח למקרי חירום גם בשעות הלילה. בנוסף אני יו"ר חטיבת הביניים "דורות" של הגימנסיה הריאלית.

בובה לוי (מימין)

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אליך?
אני פעילה בכל הארץ, פונות אלי בעיקר נשים בסכסוכי משפחה, פניות רבות הן פניות חירום של נשים מוכות או נשים הנמצאות בסכנת חיים ולכן לא מעט  מהפעילות שלי היא על תקן מצבי חירום.

הישג שאת גאה בו במיוחד?
כל אישה וילדים שחייהם ניצלים הוא הישג משמעותי עבורי, מאידך כל אישה שנרצחת חלק מהלב שלי מת איתה. אני גאה על ההחלטה שלי לעשות הסבה מקצועית ולטובת המאבק למדתי משפטים במטרה לעזור בדרך משפטית, אני חושבת שכמי שליוותה כל כך הרבה נשים יש בי הכוח לעזור ולשנות ועכשיו יש לי גם את הכלים המשפטיים ובקרוב גם רישיון עריכת דין.

מה ההחלטה הכי טובה בתפקיד?
אין לי החלטה טובה יותר מאחרת, כל מקרה לגופו וכל משפחה היא עולם ומלואו, אני פועלת מתוך שליחות ומסירות ומאמינה שלכולנו כחברה יש כוח לעזור למוחלשים.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
התמודדתי למועצה, כדי להחזיק בתיק הרווחה, אני חושבת שכמי שפעילה כבר עשור עם אלפי משפחות, יש לי כל כך הרבה מה לתרום ולשנות, אנחנו עיר גדולה ועיר איכותית אך הרווחה שלנו לוקה בחסר, יש עוד הרבה עבודה ויש מה לעשות לטובת תושבות ותושבי העיר.

מה האני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?
"ואהבת לרעך כמוך" , "אל תשפוט אדם עד שתגיע למקומו" אני מאמינה שכשפועלים מאהבת הזולת ונתינה מהלב ולא שופטים אף אדם, אפשר לשנות ולעשות פלאים, יש לי חלום לשנות את העולם לעולם טוב יותר, מכיל יותר, חברתי יותר ומלא אהבת חינם.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
אני אישה מאוד עסוקה וחיה סביב השעון, לכן בשבת אני משתדלת להעניק את כל הזמן לילדיי ולכן כל בילוי איתם הוא מועדף החל מצפייה יחד בסרט ועד לנופשים.

בובה לוי וארבעת ילדיה

מה את מאחלת לעצמך?
אני מאחלת לעצמי להצליח כעו"ד, להביא שינוי חברתי, להשאיר אחרי מורשת של עשייה חברתית.

תגובות

תגובות