לאחר שארגנה את פרויקט "100 המתנדבים/בות בראשון לציון", עדי זהר בוחרת הפעם את הנשים המשפעות בראשון לציון, נשים שהשפעתן על דרך החיים של כל אחד מאיתנו במעשיהן, בכתיבה, הבעת דעה, בפעילות התנדבותית, בארגון חברתי ועוד…חלקן פורצות דרך ומעצבות את התרבות והחברה/ אתר האינטרנט של ראשון לציון Rishon4u.co.il נרתם לפרויקט של עדי ואנו כאן גם לפרגן וגם לפרסם את המיזם המבורך.

ורד גבאי

ורד גבאי, מנהלת את החי כיף בראשון לציון, אמא לגיל (25) ואדר (23). ורד נולדה ביפו הוותיקה והטובה כשעוד הייתה מחוז הבולגרים, ילדות תמימה וכיפית שלא הייתה מחליפה דתיים וחילונים, ערבים ויהודים זה לצד זה בשכנות טובה, כבוד ואהבה.

ורד: "הרב אברמיקו, שלבטח רק שמו יעלה חיוך על הפנים של חלק מהקוראים, היה נוהג ללכת בשבת בבוקר לבית הכנסת שלו עם סיגריה ביד, חוזר, מוריד את החליפה ולובש את מדי מכבי יפו, וטס לבלומפילד לראות משחק….ילדות ביפו, זה קולינריה של הרצל שווארמה, סמי בורקס, גלידה קוזו ואיציק פלאפל……. רק הכתיבה עליהם ממיסה את ליבי."

ורד התגייסה לשירות בנח"ל, מחזור צ', שזה בעצם המחזור האחרון של הנחלאים ששירתו 3 שנים (בנים ובנות) חצי מהתקופה בצבא וחצי בקיבוץ.

עדי זהר:"בחרתי בורד גבאי כי היא אישה שעשתה שינוי גדול באחד האתרים הידועים לשמצה בעיר, החי כיף. ממקום בעייתי הפך לפנינה לכל המשפחה ועל כך מגיע לה שאפו גדול. ורד אישה נעימה, עניינית ותמיד נכונה לעזור וכל זה הופך אותה לאחת הנשים המשפיעות בעיר."

מה מחבר אותך לראשון לציון?
ראשון לציון היא הבית עבורי, הילדים שלי נולדו כאן, למדו במסגרות החינוכיות, כל סביבת החיים שלי בעיר, עבודה, חברים ובילויים – לא מחליפה את ראשון באף עיר בארץ!

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום שלך?
השאלה הזו מעניינת, כיוון שאם אני חושבת אחורה, כל העיסוקים שלי בשני העשורים האחרונים הינם מקריים לחלוטין. בעולמי כיום כבר קיימת ההבנה שאין מקריות בחיים וכל אחד מגיע לאן שהוא צריך להגיע אם בחר בזה או שלא, תורת החיים.

ורד גבאי עם עם זיו איילון מנכ"ל התנאכי, אורן בן יוסף מנכ"ל הספארי, ד"ר אפי וגשל וטרינר החי כייף ודודו מורד – מטפל ראשי

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?
לגן חיות מגיעים כמעט כולם, מגיל 0 עד 100, בלי הבחנה של גזע דת ומין. כל אחד מוצא את החיבור שלו לבעלי החיים בדרך שלו ובמקום שזה נוגע בו.

הישג שאת גאה בו במיוחד?
אני גאה על הרבה הישגים בחיי אך אם נדרש רק אחד, בנוגע לחי כיף, אז אין ספק שהמהפך שהגן עובר בשנתיים האחרונות בכלל והוצאת הטורפים הגדולים (האריה הלביאה ושתי הטיגרסיות) בפרט.

מה ההחלטה הכי טובה בתפקיד?
להאמין בדרך בה בחרתי לנהל את הגן וללכת תמיד עם האמת שלי.

אם הייתה לך האפשרות להיבחר למועצת העיר, איזה תיק היית בוחרת ומדוע?
האמת שלא חושבת על זה או לכיוון הזה, כל חיי אני בנתינה, עזרה וסיוע לכל דורש ככל שניתן.
אמשיך בדרכי זו באהבה גדולה, "כל הנסתר מהעין שרויה בו הברכה"

ורד גבאי בפעולה

מה אני מאמין שלך להצלחה בחיים או בקריירה?
אני מאמינה שאדם צריך להתחבר לאמת הפנימית שלו ולפעול על פיה ביושרה וכבוד כלפי כל אדם באשר הוא.
אדם צריך לחיות בהודיה על כל שניתן או שלא ניתן לו בחייו ולהיות שמח בחלקו.
מכאן, הכל הרבה יותר פשוט וקל.

מהו הבילוי המשפחתי המועדף שלכם?
הבילוי המשפחתי המועדף עלינו הוא להיפגש יחד כל בני המשפחה המורחבת אצלנו בבית בערבי שבת וחג, לאכול ולשתות יחד, לרקוד וליהנות ולחגוג את החיים כל פעם מחדש בלי סיבות מיוחדות למסיבות.

מה את מאחלת לעצמך?
אני מאחלת לעצמי להמשיך להגשים את עצמי ולהתפתח, להתעצם ולהעצים אחרים, להמשיך ולהוות עוגן ומשענת תומכת לסובבים אותי ולזכות באהבת אמת ראויה ומדויקת לי.

תגובות

תגובות